Yamaha R1 2000-2001 forskelle?
Fra : Martin Sjøstrand

Dato : 02-05-03 20:32

Hejsa. Jeg er ved at kigge på noget brugt R1. Jeg har fået at vide den fik
ny og bedre gearkasse i 2000. Så spurgte jeg hos en forhandler om der så var
sket noget på den fra 2000 til 2001. Jeg fik at vide at der var 150 nye
småforandringer på 2001. Hvor små er de? Er det så små / store forbedringer,
så man skal prøve at finde, og give lidt mere for en 2001?

Mvh Martin Sjøstrand

Fra : MKS - 74

Dato : 03-05-03 11:15

On Fri, 2 May 2003 21:31:31 +0200, "Martin Sjøstrand"
<martinsjoestrand@hotmail.com> wrote:

> [...]
>sket noget på den fra 2000 til 2001. Jeg fik at vide at der var 150 nye
>småforandringer på 2001. Hvor små er de?

Meget små ),jeg tror at der er blandet lidt ting sammen her,de 150
småforandringer som Yamaha også selv reklamerede med var fra 1999 til
2000 modellen,2001 fik kun nye farver...i 2002 kom så 3. generation

> Er det så små / store forbedringer,
>så man skal prøve at finde, og give lidt mere for en 2001?

I sagens natur - næh

--
-Michael
Div. Aprilia RS250-dele til salg på: