Hjælm i udlandet
Fra : Uffe Bundgaard

Dato : 02-05-03 21:06

Hej

Jeg overvejer at købe mig en ny snublekyse i udlandet (for at spare nogle
penge til benzin)

En Shoei X-Spirit (sort) kan erhverves til 330,- pund incl fragt til DK
(3530,- DKK)
hos http://www.bikingdirect.com
Er der nogen der kender til denne "butik" eller kender til billigere/bedre
steder på nettet.?

mvh Uffe
MG V65 Lario

Fra : KT

Dato : 03-05-03 20:26

"Uffe Bundgaard" <uffe.bundgaard@get2net.dk> wrote in message
> [...]
> hos http://www.bikingdirect.com
> Er der nogen der kender til denne "butik" eller kender til billigere/bedre

Jeg købte min Shoei Z-One for lige under 3000,- incl porto her:
http://www.bikers-discount.com/mpa/de/index.htm

Den koster vist 4000,- i DK

Mvh Kim

Fra : Uffe Bundgaard

Dato : 03-05-03 22:47

Japan og USA ser umiddelbart mere valutamæssigt fordelagtigt ud end GB.
Jeg prøver lykken med et japansk firma.
Klynk eller jubel vil kunne høres i denne mailgruppe indenfor 14 dage (:-Þ

Uffe

Fra : Grunnet

Dato : 04-05-03 09:31

Uffe Bundgaard wrote:
> [...]
> GB. Jeg prøver lykken med et japansk firma.
> Klynk eller jubel vil kunne høres i denne mailgruppe indenfor 14 dage

Husk lige, at ved køb udenfor EU skal du betale told og dansk moms til Told
og Skat, hvorfor fordelen ved handel i Japen / USA hurtigt kan forsvinde
ensige blive til et stort minus.

Hilsen Steen
GL500 SilverWing '84
steen.grunnet@(slet-dette)mail.dk
http://home11.inet.tele.dk/grunnet/ (om 2-hjulere, men Intet om MC)

---

Fra : Grunnet

Dato : 04-05-03 09:42

Uffe Bundgaard wrote:
> [...]

og Skat, hvorfor fordelen ved handel i Japen / USA hurtigt kan forsvinde
endsige blive til et stort minus.

Jeg kender ikke lige toldsatserne, men spørg evt. det lokale toldcenter.

Fra : Mads Stetter

Dato : 04-05-03 09:57

Grunnet wrote:

> [...]
> kan forsvinde endsige blive til et stort minus.
>
> Jeg kender ikke lige toldsatserne, men spørg evt. det lokale

Siden han henviser til har også tyske afdelinger, så der er ingen told og
kun tysk moms!

http://www.bikers-discount.com

MVH Mads Stetter

Fra : Grunnet

Dato : 04-05-03 13:29

> Siden han henviser til har også tyske afdelinger, så der er ingen
> told og kun tysk moms!
>
> http://www.bikers-discount.com
>
> MVH Mads Stetter

Jow da

Men nu svarede jeg på det indlæg hvor Uffe skriver han vil prøve lykken hos
et Japansk firma da det valutamæssigt er mere fordelagtigt, og Japan er da
så vidt jeg ved udenfor EU

hilsen Steen

---