Startproblemer i regnvejr?
Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 02-05-03 20:00

Hej,

Når det er regnvejr er min MC møgsvær at få igang - i går kunne jeg slet
ikke. Når det er tørt starter den med det samme. Hvad kan der være galt?

--
Venlig hilsen, Rasmus Nielsen.

Fra : Hans Paulin

Dato : 02-05-03 22:34

Rasmus Nielsen wrote:
> [...]
jeg
> slet ikke. Når det er tørt starter den med det samme. Hvad kan

....ku lyde som om dine tændkabler / -hætter / -spoler ikke
afviser vand...

....jeg ville gøre det hele grundigt rent og pensle med silicone
(man kan købe en lille flaske med pensel i skruelåget i flere
byggemarkeder - eller evt. på en tankstation)...
Hans
Suzuki 1100 E(Z) -82
Ved direkte mail ændres "his" til "hans"

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 04-05-03 14:21

Rasmus Nielsen wrote:
> Hej,
>
> Når det er regnvejr er min MC møgsvær at få igang - i går kunne jeg
> slet ikke. Når det er tørt starter den med det samme. Hvad kan der
> være galt?

Min GSXR 250 fra 89 gør det samme. Det skal dog siges, at det er så snart
der er koldt i vejret. Ikke kun når det regner.. Det er et helvede.
Stod i Blokhus i dag, og brugte starteren flittigt indtil der kom liv i den
efter 2-3 minutter.

Mvh Thomas

Fra : Jon Larsen

Dato : 04-05-03 21:45

> [...]
> der er koldt i vejret. Ikke kun når det regner.. Det er et helvede.
> Stod i Blokhus i dag, og brugte starteren flittigt indtil der kom liv i

xxxxxxxxxxxxx

HAr selt ikek disse problemer.. det kan stå ned i skomagerd renge og lortet
starter sq...

Thomas.. kunne være du skulle have beholdt din motor !!

Prøv WD 40 alle de elektriske steder eller noget fugtfortrænger af en eller
anden art !!!

--
MVH.
Jon Larsen

Fra : Armand

Dato : 04-05-03 23:21

Jon Larsen <jon-soegaard@larsen.tdcadsl.dk> skrev i en

> HAr selt ikek disse problemer.. det kan stå ned i skomagerd renge og
lortet
> starter sq...

Skomagerdrenge er heller ikke noget i forhold til en klod og klam morgen :-|

--
Armand.

Fra : Esben Bøll

Dato : 05-05-03 09:36

Prøv også at tjekke at din tænddingslås er i orden.
jeg havde det samme problem men fik det løst med en ny tændingslås.

Esben Bøll
XJ900 "83

Fra : Jon Larsen

Dato : 05-05-03 17:09

> Skomagerdrenge er heller ikke noget i forhold til en klod og klam morgen
:-|

> --
> Armand.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Det var også mere at overdrivelse fremmer forståelsen.

Den har altid startet hvad enten det var koldt, vådt, klamt, varmt og alle
andre vejr fænomener ( med visse forbehold. eks.vis orkaner og tornadoer