Mc Parade??
Fra : Brian W.

Dato : 02-05-03 19:26

Hey i Gæve gallere

Er det ikke i morgen der er mc parade på Tangkroen. ?? Hvis jeg er så
uheldig at jeg ikke får min kværn i morgen, må jeg jo ta derned. Men hvad
tid starter det???? Kommer der nogle DFM´er dernede??? ude over mig ( på gå
ben)

--

Med Venlig Hilsen
Brian Laursen

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=155

http://home1.stofanet.dk/cashman

Fra : Jens Arnfast

Dato : 02-05-03 20:01

Brian W. wrote:
> [...]
> tid starter det???? Kommer der nogle DFM´er dernede??? ude over mig ( på gå

Det starter kl. 10 og turen er kl. 14 - jeg er gutten som går og skumler
over min bagdæmper

--
-jens
XJ600

Fra : Brian W.

Dato : 02-05-03 20:43

Jens Arnfast wrote:

> Det starter kl. 10 og turen er kl. 14 - jeg er gutten som går og
> skumler over min bagdæmper

Og jeg går og surmler over jeg ikke har min kværn.

Kik efter den højeste på stedet så har du fundet mig.

Fra : Martin Withus

Dato : 02-05-03 22:00

"Jens Arnfast" <jens@fabel.dk> skrev i en meddelelse

> Det starter kl. 10 og turen er kl. 14 - jeg er gutten som går og skumler
> over min bagdæmper
>
> --
> -jens
> XJ600

Haj Haj

Fællesturen er vist kl. 15.00 :) http://www.chopperclub.dk/Parade/index.htm

SeS dernede
\Martin - ham der kommer gående hvis det regner :(
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/martin

Fra : Jens Arnfast

Dato : 02-05-03 22:24

Martin Withus wrote:
> Fællesturen er vist kl. 15.00 :) http://www.chopperclub.dk/Parade/index.htm

Du har ret.. tror jeg trænger til noget søvn

--
-jens
XJ600

Fra : Schlæger

Dato : 03-05-03 09:34

Brian W. wrote:

> [...]

> tid starter det???? Kommer der nogle DFM´er dernede??? ude over mig ( på gå

Det er som nævnt lørdag kl. 10, men jeg mener nu først fællesturen starter
kl. 15 (så er vejret måske også blevet lidt bedre, end lige nu kl. 10:32)

Jeg er på stedet med min XJ600.

Mvh Schlæger

Fra : Kim Jacobsen

Dato : 03-05-03 10:33

"Brian W." <Brian.wX@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> tid starter det???? Kommer der nogle DFM´er dernede??? ude over mig ( på

Jeg ville have været der hvis min mc nu hade fået en ny benzinhane men det
har den ikke før engang mandag eller tirsdag :(

Trollo som mangler sin mc til mc paraden
GSX 600 F (88)