DVI -> VGA, er det noget værd?
Fra : Karsten Borchers

Dato : 02-05-03 19:10

"ATi's" DVI -> VGA adapter, er det noget værd?
Vil det være som at se på gode gamle VGA, eller går der lidt kvalitet tabt?
Vil der være nogen begrænsninger, opløsninger, refreshrate osv.?

Overvejer nemlig at koble to skærme til mit forhåbentligt snart kommende
Tyan 9700 Pro.

/ Borchers

Fra : Zulu

Dato : 03-05-03 11:49

Det er som sådant ikke en converter, men blevet en "deler" som deler det
analoge fra det digitale, idet de DVI stik (DVI-I?), der sidder på ATI's
indeholder begge dele.
Dvs at du ikke mister noget mht kvalitet, refreshrate e.lign. Jeg bruger
selv sådan en konverter på mit AIW Radeon.

Zulu

Fra : Karsten Borchers

Dato : 03-05-03 12:16

"Zulu" <zulu@toughuy.net> wrote in message
> [...]
> Dvs at du ikke mister noget mht kvalitet, refreshrate e.lign. Jeg bruger
> selv sådan en konverter på mit AIW Radeon.

Perfekt, takker.

/ Borchers