Brøndby sang
Fra : [: ::AaBFrEaK:: :] -~

Dato : 02-05-03 16:01

Hej

Hvad hedder den sang som Brøndby spillerne løber ind på Brøndby Stadion til?
Det er en god sang, men et dårligt fodbold-hold =)

Fra : PsykoFrans

Dato : 02-05-03 17:11

Van Halen - Jump

> Hej
>
> Hvad hedder den sang som Brøndby spillerne løber ind på Brøndby Stadion
til?
> Det er en god sang, men et dårligt fodbold-hold =)

110% enig.

Fra : Dopedog

Dato : 02-05-03 17:21

"[: ::AaBFrEaK:: :] --DK--" <superaab@FJERNDETTEsport.dk> wrote in message
> Hej
>
> Hvad hedder den sang som Brøndby spillerne løber ind på Brøndby Stadion
til?
> Det er en god sang, men et dårligt fodbold-hold =)

Og det kommer fra en AaB fan ? LOL

Fra : [: ::AaBFrEaK:: :] -~

Dato : 02-05-03 17:45

"Dopedog" <dopedog@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> til?
> >

> Og det kommer fra en AaB fan ? LOL
>
> Ja det gør det faktisk! Og en AaB Fan, som spiller i Juniorliga og hvis
fætter hedder Thomas Gaardsøe!!!

Fra : Dopedog

Dato : 02-05-03 17:49

Stadion

> fætter hedder Thomas Gaardsøe!!!

Og så siger du Brøndby er et dårligt hold når du selv kender Gaardsøe og
holder med AaB ?

Fra : [: ::AaBFrEaK:: :] -~

Dato : 02-05-03 18:03

> Stadion

> Og så siger du Brøndby er et dårligt hold når du selv kender Gaardsøe og
> holder med AaB ?
>
> Er du dårlig til at læse? Skrev jeg ikke Det er en god sang, men et
dårligt fodbold-hold <---- jo søreme om jeg ikke gjorde.. Og Gaardsøe er
fandeme sej.. Nå gider ikke skændes..

Fra : Dopedog

Dato : 02-05-03 20:16

> hvis

> dårligt fodbold-hold <---- jo søreme om jeg ikke gjorde.. Og Gaardsøe er
> fandeme sej.. Nå gider ikke skændes..

Jo du skrev Brøndby er et dårligt fodboldhold og jeg skrev "du siger Brøndby
er et dårligt hold". Er det måske ikke det samme ? Typisk AaB fan.

Og jeg ville nu ikke prale med at kende Thomas Gaardsøe. Tværtimod.

Fra : [: ::AaBFrEaK:: :] -~

Dato : 02-05-03 22:12

> [...]
>
> Og jeg ville nu ikke prale med at kende Thomas Gaardsøe. Tværtimod.
>
> Hvad har du i mod Thomas Gaardsøe? Solgt for 18 millioner kæmpe succes i
Ipswich.. Men nej så er det jo bedre at kende Niels Pedersen fra serie 4
eller hva??

Fra : Dopedog

Dato : 04-05-03 10:03

> [...]
> er

> Brøndby

> Ipswich.. Men nej så er det jo bedre at kende Niels Pedersen fra serie 4

Niels Pedersen fra Serie 4 ?

Jeg har skam ikke noget imod Gaardsøe. Synes da bare heller ikke han er
"gud". Og hvis han er så god, hvorfor hører vi så aldrig noget om ham i
medierne ? I rest my case

Fra : R. Ilsøe

Dato : 02-05-03 19:03

> Ja det gør det faktisk! Og en AaB Fan, som spiller i Juniorliga og hvis
> fætter hedder Thomas Gaardsøe!!!

....og?
Brøndby er bare bedre!

Rinnie

En Ajax-fan der har rendt og leget med Patrick Kluivert og Edgar Davids
under hendes mange, lange bardoms-ferier i Amsterdam, men som overhovedet
ikke kan huske dem andet end som de store drenge på fodbold-banen.

Fra : S. Sørensen

Dato : 02-05-03 23:20

"R. Ilsøe" <flatterdk@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> under hendes mange, lange bardoms-ferier i Amsterdam, men som overhovedet
> ikke kan huske dem andet end som de store drenge på fodbold-banen.

Den slår vidst Thomas Gaardsøe som fætter....
og ja Brøndby ER bare bedre..

Fra : Morten Steen

Dato : 03-05-03 13:46

> fætter hedder Thomas Gaardsøe!!!

Okay, det var eddermame et lamt indlæg.

Morten

Fra : Martin Moeller

Dato : 02-05-03 19:24

[: ::AaBFrEaK:: :] --DK skrev:

> Hvad hedder den sang som Brøndby spillerne løber ind på Brøndby Stadion
til?

Det er Van Halen - Jump.

--
Martin Møller

Fra : Thomas H.

Dato : 04-05-03 11:04

"[: ::AaBFrEaK:: :] --DK--" <superaab@FJERNDETTEsport.dk> skrev i en
meddelelse news:3eb2881a$0$32026

> Det er en god sang, men et dårligt fodbold-hold =)

Hmm tjaa jooo, fair nok hvis folk af den ene eller anden
grund ikke kan li' et hold, men at kalde dem der fører
ligaen for direkte dårligt, er vel lidt svært at forsvare?