Boondock Saints DVD
Fra : Stefan Bruhn

Dato : 02-05-03 15:44

Jeg vil gerne have fat i Boondock Saints på DVD, men synes ærligt talt
at den danske DVD udgave virker lidt ringe.
R1 udgaven er bedre, men der er skåret i filmen.

www.dvdcompare.org.uk fandt jeg ud af at den tyske udgave er den
bedste, men der står ikke noget om undertekster. Er der engelske
undertekster på? Hvor køber man tyske DVD'er til gode penge?

Jeg *har* prøvet at søge på Googlegroups først uden resultat.

--
Mvh. Stefan
For at e-maile udskift "spamfilter" med mit fornavn.

Fra : Morten DH

Dato : 03-05-03 09:47

"Stefan Bruhn" <spamfilter@ghashul.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg vil gerne have fat i Boondock Saints på DVD, men synes ærligt talt
> at den danske DVD udgave virker lidt ringe.
> R1 udgaven er bedre, men der er skåret i filmen.

Prøv at snuse lidt mere, hvis min hukommelse ikke svigter er det noget med
at en Japansk udgave er den bedste (men den er nok uden engelske subs). Har
selv den nyeste R1 udgivelse og den er ok; men som du nævner er den klippet
og ikke anamorphic