Regler for genhusning efter brand i lejlig~
Fra : Michael Williams

Dato : 02-05-03 15:37

En bekendt hvis lejlighed er svært brandskadet står med et
genhusningsproblem.

Branden opstod (ifølge diverse brandsynsfolk) i ejendommens elektriske
systemer og bredte sig derfra til den berørte lejlighed.

Lejers forsikring henviser til en campingplads mens skaderne udbedres (2-4
måneder) -

men jeg spekulerede om ikke udlejer som firma hæfter for en mere rimelig
genhusning?

Michael Williams

Fra : Torup & Bachmann

Dato : 02-05-03 16:58

"Michael Williams" <michael@børnokfjernes.williams.at> skrev i en meddelelse
> [...]
> genhusning?
>

> Michael Williams
>
> Nej desværre ikke, men lejers indboforsikring dækker tilgengæld. Det
gjorde vores i hvert fald, så vi fik 5 uger i hotellejlighede - ikke at dét
er spor morsomt, men væsentlig bedre end en campingplads.

MVH Rikke