5. trailer til The Hulk
Fra : Martin Andersen

Dato : 02-05-03 15:37

http://www.apple.com/trailers/universal/the_hulk/trailer_5/

Gætter på den bliver sommerens blockbuster i USA sammen med T3 og X-Men 2
(over 200 mill. $)

Fra : Jess Møller-Petersen

Dato : 02-05-03 15:49

Øh, du glemte vist lige at nævne The Matrix: Reload?!?

Fra : CybaMerc

Dato : 02-05-03 21:13

A long time ago in a galaxy far, far away....
Martin Andersen wrote:

>http://www.apple.com/trailers/universal/the_hulk/trailer_5/
>
>Gætter på den bliver sommerens blockbuster i USA sammen med T3 og X-Men 2
>(over 200 mill. $)

Effekterne er fantastiske. Hulken gør alle andre CGI-figurer til
skamme. Animation, shadere, lyssætning... alt er sublimt.

Hvis ILM ikke vinder næste års Oscar, er der ingen retfærdighed til i
verden.

Fra : Anders Thorsen Holm

Dato : 02-05-03 21:07

CybaMerc wrote:

> [...]
> skamme. Animation, shadere, lyssætning... alt er sublimt.
>
> Hvis ILM ikke vinder næste års Oscar, er der ingen retfærdighed

Mangler der ikke <ironi> og </ironi> før, hhv. efter, ovenstående
kommentar?

--
Anders Thorsen Holm | http://www.daimi.au.dk/~zoolook/

Overvejer du at købe en DVD-afspiller? Så hold dig fra Fredgaard!
Læs hvorfor: http://www.daimi.au.dk/~zoolook/?page=fredgaard

Fra : CybaMerc

Dato : 03-05-03 00:28

Anders Thorsen Holm wrote:

>Mangler der ikke <ironi> og </ironi> før, hhv. efter, ovenstående
>kommentar?

Nej.

Fra : Ukendt

Dato : 02-05-03 21:32

>http://www.apple.com/trailers/universal/the_hulk/trailer_5/

Det er muligt jeg har sovet i timen, men med risiko for at blotstille
min mulige manglende viden om Hulk, så bliver jeg nødt til at spørge:
efter at have set den her trailer, så får jeg det indtryk, at Bruce
Banners far eksperimenterede med ham, hvilket inddirekte er årsagen
til, at han bliver til Hulk. Således at hvis hans far IKKE havde gjort
noget, så var Bruce Banner ikke blevet til Hulk som følge af ulykken
med bestrålingen?

Holy CRAP! Jeg glædede mig endda faktisk lidt til Hulk filmen. Nu
glæder jeg mig lidt mindre. :(

Mvh, Claus
--
I never apologize! I'm sorry, but that's the way I am.
- Homer Simpson

Fra : Martin Andersen

Dato : 02-05-03 22:20

HUSK SPOILER I Emne

Fra : Klaus G.

Dato : 03-05-03 02:58

> HUSK SPOILER I Emne

Husk at Quote rigtigt.

Desuden er eneste han snakker om Traileren, og da ordet "Trailer" er i
overskriften, så synes jeg ikk der bør advares mere...

--
Klaus G. / Seth-Enoch