[DIALOG] Signaturer i mindre skriftstørrel~
Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 02-05-03 11:27

Via setup-menuen kan man tilsyneladende kun sætte farver og attributter
(fed, kursiv og understreg) på de forskellige elementer i et indlæg. Kan
man mere ved at redigere ini-filer eller lignende?

Jeg ville meget gerne have signaturer vist i en mindre skrift end resten af
indlægget.

--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Henrik K Hansen

Dato : 02-05-03 13:16

- Ignore! - No Reply! - Ingen Svar! - No Reply! - Ignore! -

Jens Gyldenkærne Clausen, du skrev:

> Jeg ville meget gerne have signaturer vist i en mindre skrift end resten af
> indlægget.

Jeg har ikke kunnet finde det, men det er da en god ide, prøv at foreslå
det i news.software.readers, Marcus Mönnig er meget aktiv der.

--
Henrik
Min KorrNews indkommende news def

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 02-05-03 13:35

Henrik K Hansen skrev:

> - Ignore! - No Reply! - Ingen Svar! - No Reply! - Ignore! -

Øh - hvorfor det?

> Jeg har ikke kunnet finde det, men det er da en god ide, prøv
> at foreslå det i news.software.readers, Marcus Mönnig er meget
> aktiv der.

Det prøver jeg.
--
Jens Gyldenkærne Clausen
MF (medlem af FIDUSO - www.fiduso.dk)

Fra : Henrik K Hansen

Dato : 02-05-03 14:06

> Øh - hvorfor det?

Jeg var ved at rydde op i min newsout.def og havde klumret lidt i det.

--
Henrik

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 02-05-03 14:22

Henrik K Hansen skrev:

> Jeg var ved at rydde op i min newsout.def og havde klumret lidt i det.

O.k.

Jeg har sendt to feature requests til Mantis.

--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Henrik K Hansen

Dato : 02-05-03 14:56

Jens Gyldenkærne Clausen, du skrev:

> Jeg har sendt to feature requests til Mantis.

Godt nok.

Nu ved jeg ikke om du også bruger Dialog til mail, jeg var nødt til at
ændre rækkefølgen til dette

program OnStartup;

procedure OnStartup;
begin
ADo('GetNewEmailsForAllIdentities');
ADo('GetNewHeadersInSubscribedGroups');

end;

begin
end.

For ikke at få en masse 'index out of bounds' og jeg har sat den tid den
beholder forbindelsen til serveren ned fra 3 minutter til 5 sekunder, og
kigger og venter til Connections: 0 inden jeg henter nogen igen, for at
undgå 'index out of bounds'

--
Henrik
Lidt Hamster guf.