YihaaaAAAA!
Fra : Rune Zedeler

Dato : 02-05-03 08:39

Kom igennem til billetkøen efter kun 5 minutters forsøg. Til
sammenligning tog det 9 minutter til x-men, hvor hver person kunne
bestille 4 (altså dobbelt så mange) billetter - og alligevel fik jeg der
9. række "midt mellem midten og siden".
Venter i åndeløs spænding i køen )

-Rune

Fra : Rune Zedeler

Dato : 02-05-03 08:42

Rune Zedeler wrote:

> Venter i åndeløs spænding i køen )

10. række sæde 11 og 13. Sådan!

-Rune

Fra : Morten Steen

Dato : 02-05-03 08:48

> [...]
> sammenligning tog det 9 minutter til x-men, hvor hver person kunne
> bestille 4 (altså dobbelt så mange) billetter - og alligevel fik jeg der

Fantastisk fortælling! Især hvis : 1) du fortalte hvilken film det drejer
sig om. 2) du fortalte hvilken biograf det drejer sig om.

Morten

Fra : Rune Zedeler

Dato : 02-05-03 08:52

Morten Steen wrote:

> Fantastisk fortælling! Især hvis : 1) du fortalte hvilken film det drejer
> sig om. 2) du fortalte hvilken biograf det drejer sig om

Ups. Min posting var et klassisk eksempel på "sidde med et telefonrør og
være for rastløs til at kunne overleve at lave ingenting. Jeg må skrive
en noget".

Matrix-marathon i BioCity Århus (afholdt så Matrix 2 starter midnat til
premieredagen).

-Rune

Fra : zcully

Dato : 02-05-03 16:31

"Rune Zedeler" <rz@daimi.au.dk> wrote in message

> [...]
> en noget".
>
> Matrix-marathon i BioCity Århus (afholdt så Matrix 2 starter midnat til

Jamen til lykke, så har du fået pladsen næsten lige ved siden af mig *GG*
Ifølge min kammerat der fik billetterne, fik han på 10 række næsten midtfor.
Jeg glæder mig HELT VILDT.

God fornøjelse

/Zcully

Fra : Emil Rune

Dato : 02-05-03 08:56

> [...]
> sammenligning tog det 9 minutter til x-men, hvor hver person kunne
> bestille 4 (altså dobbelt så mange) billetter - og alligevel fik jeg der

RUNE! Sådan!

Jeg fik række 8, plads 1+2...i Imperial vel og mærke ;) hæhæhæ. Glæder vi
os? Det tror jeg nok vi gør!
Bliver jo ekstremt.

Hilsen Emil

Fra : Rune Zedeler

Dato : 02-05-03 09:00

Emil Rune wrote:

> i Imperial vel og mærke ;)

Oh, det forklarer jo noget
Jeg skulle ellers lige til at foreslå om nogen var interesserede i at
mødes og spise inden filmen. Det kunne være skægt at få sat ansigter på
nogen af hovederne herinde!

-Rune

Fra : N/A

Dato : 02-05-03 08:58

Fra : Rune Zedeler

Dato : 02-05-03 08:58

Emil Rune wrote:

> Jeg fik række 8, plads 1+2....hæhæhæ.

SÅDAN! FOR VILDT! )
Hvornår kom du igennem til køen - og hvor lang tid sad du i den?
Jeg fik tilbudt rk. 6 eller rk. 14 midtfor. Det var trods alt for tæt på
lærredet hhv. bagvæggen, og da jeg spugte hvad hun ellers kunne tilbyde,
kom med rk 10 s. 11 og 13 - og indikerede at nu skulle jeg altså
bestemme mig, da der sad mange i kø.

> Glæder vi os? Det tror jeg nok vi gør!

Kan slet ikke vente.
Det bliver for vildt, vildt, vildt!!! ))

> Bliver jo ekstremt.

Jeg har en stor datalogiaflevering to dage efter. Men jeg er ligeglad.
Årets største oplevelse!

-Rune

Fra : Emil Rune

Dato : 02-05-03 09:03

> [...]
> lærredet hhv. bagvæggen, og da jeg spugte hvad hun ellers kunne tilbyde,
> kom med rk 10 s. 11 og 13 - og indikerede at nu skulle jeg altså

Der var optaget de første par minutter (dut-dut-dut), men så røg jeg
igennem....og sad i kø en 5-6 minutter vel. Jeg havde frit valg i salen!

> Jeg har en stor datalogiaflevering to dage efter. Men jeg er ligeglad.
> Årets største oplevelse!
>
> -Rune

I hear you! (selvom jeg har hørt lidt om en eller anden film folk kalder
RotK...Den skulle også blive stor ;)

Hilsen Emil

Fra : Rune Zedeler

Dato : 02-05-03 11:43

Emil Rune wrote:

> Der var optaget de første par minutter (dut-dut-dut), men så røg jeg
> igennem....og sad i kø en 5-6 minutter vel. Jeg havde frit valg i salen!

Skal jeg forstå det sådan, at der var frit valg i Imperial - og du så
helt af dig selv valgte række 8?! Well, folk er forskellige Selv
foretrækker jeg at sidde o. række 16.

> I hear you! (selvom jeg har hørt lidt om en eller anden film folk kalder
> RotK...Den skulle også blive stor ;)
Jah, men der er jo det her problem med slutningen (eller mangel på
samme), der gør, at jeg er bange for at jeg kommer til at forlade
biografen med en ikke særlig positiv fornemmlese af hele trilogien. Men
vi kan jo håbe på, at der sker et mirakel... :-\

-Rune

Fra : Emil Rune

Dato : 02-05-03 11:57

> Skal jeg forstå det sådan, at der var frit valg i Imperial - og du så
> helt af dig selv valgte række 8?! Well, folk er forskellige Selv
> foretrækker jeg at sidde o. række 16.

Well, sådan er vi så forskellige ;) Række 16 og 17 (sofarækken) kan til NØD
gå an, men jeg synes bare man er for "langt bagude" på de rækker. Række
8-10, det er top-rækkerne; tæt på lærredet, men ikke for tæt på ;). Fik jeg
nævnt det var lige i midten? Hohoho....

> [...]
> biografen med en ikke særlig positiv fornemmlese af hele trilogien. Men
> vi kan jo håbe på, at der sker et mirakel... :-\

Well, personligt glæder jeg mig som et skarn til at se hvor langt Peter
Jackson er gået. For den slutter rigtig nok på en meget "down" måde, tragisk
men alligevel smukt.

Hilsen Emil

Fra : Rune Zedeler

Dato : 02-05-03 12:00

Emil Rune wrote:

> 8-10, det er top-rækkerne; tæt på lærredet, men ikke for tæt på ;). Fik jeg
> nævnt det var lige i midten? Hohoho....

Ja, det gjorde du. Svin. )

> Well, personligt glæder jeg mig som et skarn til at se hvor langt Peter
> Jackson er gået. For den slutter rigtig nok på en meget "down" måde, tragisk
> men alligevel smukt.

Øh, ja, det er jo det, der er problemet.
Rygtet siger, at filmen vil mangle hele bogens slutning, og altså slutte
med noget i retning af "ring væk, aragorn konge, hurra, rulletekster".
Det er dette, der bekymrer mig.

-Rune

Fra : Rune Zedeler

Dato : 02-05-03 12:02

UNDSKYLD! UNDSKYLD!

-Rune

Fra : Emil Rune

Dato : 02-05-03 12:11

> [...]
> Rygtet siger, at filmen vil mangle hele bogens slutning, og altså slutte
> med noget i retning af "ring væk, aragorn konge, hurra, rulletekster".

Jeg har tiltro til Peter Jackson ikke vil gå på kompromis. Sammenholdt med
at PJ har fået lov til at lave filmen så lang han ville ønske, og hans egne
udtalelser om at RotK vil blive den mest dystre og tragiske i trilogien, ja
så tror jeg ikke at vi behøver frygte noget.

Og så mener jeg at jeg på et tidspunkt læste at det ER planen at de vil
inkludere the Scouring of the Shire, men hvor jeg læste det kan jeg
selvfølgelig ikke huske :/

Hilsen Emil

Fra : Peter B. Juul

Dato : 02-05-03 12:11

Rune Zedeler <rz@daimi.au.dk> writes:

> [...]
> bestille 4 (altså dobbelt så mange) billetter - og alligevel fik jeg
> der 9. række "midt mellem midten og siden".

Jeg var igennem 10.05 og fik række 9 i midtersektionen.