Ridser....
Fra : Benz...

Dato : 02-05-03 08:50

Hej NG.
Jeg har været så uheldig og et fjols at få lavet nogle ridser i min kåbe.
Ridserne er sådan hvide i det, og ikke længere end 1,5cm.
Er der nogen som umiddelbart kan vudere om det er til at rep. på den ene
eller anden måde?
ved godt at det er lidt svært at sige udfra det som jeg har beskrevet men
jeg kunne bare godt tænke mig at få en fornemmelse om det er til at rep..

mvh Jess R6 (før 3småp ridser, nu ??)

Fra : A.P. Ibsen

Dato : 02-05-03 09:39

Hvis du ikke selv vil forsøge dig, så prøv

www.nopaint.dk

www.chipsaway.dk/

--
MC-hilsen

API

Fra : RpR

Dato : 02-05-03 10:26

> Jeg har været så uheldig og et fjols at få lavet nogle ridser i min kåbe.
> Ridserne er sådan hvide i det, og ikke længere end 1,5cm.

Lyder som noget der er gået i grunderen, så de er nok ikke bare overfladiske
:/
Nu ser man jo egentligt af og til de reklamer i TV for lakstifte der koster
en masse, hvad er egentligt folks egen erfaring med dem?

--

- RpR
MopedGallery.com - More addictive than heroine

Fra : John de Summer-Braso~

Dato : 02-05-03 10:55

Mest nødtørftige tiltag er polering af den skrammede lak med
voks/lakforsegler med farvepigment. Harald Nyborg har den slags:
www.harald-nyborg.dk

Fra : Benz...

Dato : 02-05-03 11:38

Tak.

hvor meget vil det hjælpe på holbarheden og modstandsdygtighedden overfor
skrammer hvis man fik et lag eller 2 mere klarlak? og hvad vil i gætte på at
det koster?

mvh Jess R6 (n u med enu flere ridser en før!! :(

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 02-05-03 12:53

"hvis man fik et lag eller 2 mere klarlak"

Hvis ridserne ikke går helt igennem, giver det mulighed for at polere dem op
igen. Men jeg har talt med nogle som mener at mindre ridser er nemmere at
se, når man giver ekstra klarlak, hvorfor man skal have MC'en poleret tit.
Det er indtil nu årsagen til at jeg ikke har fået det gjort. Måske andre har
en mening om det?? Eller ligefrem erfaring

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Benz...

Dato : 02-05-03 15:49

"Henrik Nielsen - RaptorMC.dk" <xng@post.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
har
> en mening om det?? Eller ligefrem erfaring

Jeg håber på det bedste og orbereder mig opå det værste!
Så vil jeg tage hjem og være sur på mig selv fordi jeg er sådan et fjols at
ridse den!!! :(

God weekend alle i mange i NG!

mvh Jess med ridset R6.