Er der ingen jyder NG
Fra : Kent Sune Mikkelsen

Dato : 01-05-03 19:36

Er der ingen Jyder på NG??
Hvad er best leje eller eje udstyret?

Fra : Frederik Rugaard

Dato : 01-05-03 22:26

"Kent Sune Mikkelsen" <kent@nospam.mikkelsen.dk> wrote in message
news:3eb16910$0$52110$edfadb0f@dread16.news.tele.dk

> Er der ingen Jyder på NG??
> Hvad er best leje eller eje udstyret?

Jo.. Jyder...
Det er en opvejning. Jeg vil sige at det er bedst at eje dit eget
udstyr. Der er flere grunde.
1) Det bliver dyrt at leje i længden, hvis man ved at det er dykning man
vil.
2) Man kender ikke at bruge noget lejet udstyr. Derfor vil man ikke
kunne blive fortrolig med at bruge udstyret.
3) Man ved hvornår det udstyr man bruger er serviceret.

Men der er også noget ved at bruge noget lejet udstyr.
1) Nyt udstyr altid(altså kender man mange modeller)
2) Man skal ikke tænke på at servicere.
3) Man skal ikke tænke på at slæbe sit eget udstyr med sydpå... :)

Jeg vil sige. Hvis man ikke har råd til det drømmeudstyr man gerne vil
have, så køb noget brugt fra starten af(det har jeg gjort)
og så derefter købe noget bedre. Det gælder jo om at komme i vandet, men
på en sikker måde...

Håber det er svar nok...

/Frederik

Fra : Kent Sune Mikkelsen

Dato : 02-05-03 12:31

1.ok var bange for jeg var helt selv.
2.tak det var svar nok
nu skal jeg bare ha fundet noget brugt udstyr