Apple mail og dansk
Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 01-05-03 19:02

Min kammerat har just fået en iBook. Det er kool, men vi er skuffede
over at opdage, at der som standard ikke følger nogen dansk ordbog
med, som an bruges i Apple Mail sådan "ud af æsken".

1) Kan man bede Mail om at trække på en ordbog i MS-Office, hvis min
kemmarat køber sådan een?

2) Kan man integrere iSpell fra Den Store Danske Ordliste på en
gnidningsfri måde?

-j

--
Janus Sandsgaard
http://janus.dk

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 01-05-03 22:26

Janus Sandsgaard <janus@janus.dk> wrote:

> [...]
> kemmarat køber sådan een?
>
> 2) Kan man integrere iSpell fra Den Store Danske Ordliste på en

cocoAspell er svaret på jeres spørgsmål:

http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/14748

Den danske ordbog kan hentes her:

http://www-ciir.cs.umass.edu/~leouski/cocoaspell/dictionaries.html

--
Mvh.
René Frej Nielsen

Fra : Jens Rasmussen

Dato : 01-05-03 22:27

Janus Sandsgaard <janus@janus.dk> wrote:

> 2) Kan man integrere iSpell fra Den Store Danske Ordliste på en
> gnidningsfri måde?
cocoAspell virker fint hos mig - har ej lige vejl. men du må godt
ringe, samt på tilsendt installer
vh Jens
20312115