Hvilket styrestystem
Fra : Dennis Lange

Dato : 01-05-03 17:00

Hej...

Har en PC i huset der trænger til et nyt styresystem, men hvilket passer
bedst til maskinen? Win2k eller XP?

Dyret er en 800 MHz med 128 MB RAM.

På forhånd tak for budene...

--
Mvh. Dennis Lange

- Billige, brugte bøger til studiet: www.pensum.dk

Fra : Bjørn Løndahl

Dato : 02-05-03 01:54

"Dennis Lange" <dblng2@hotmail.com> skrev i

> Hej...
>
> Har en PC i huset der trænger til et nyt styresystem, men
> hvilket passer bedst til maskinen? Win2k eller XP?

Kender ingen af de nævnte melodier...

--
Venligst Bjørn

Fjern "_FJERN_" i min email-adresse
Ting til salg: <http://salg.bindernaes.dk>

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 02-05-03 07:24

Bjørn Løndahl wrote:

> "Dennis Lange" <dblng2@hotmail.com> skrev i

> Kender ingen af de nævnte melodier...

Han skal bare udvide udbuddet. Lad mig citere fra en kendt dansk Grand
Prix-vinder: "og OS/2, hvad med OS/2".

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 02-05-03 08:46

"Kim Ludvigsen" <usenet@kimludvigsen.dk> wrote in message
> Han skal bare udvide udbuddet. Lad mig citere fra en kendt dansk Grand
> Prix-vinder: "og OS/2, hvad med OS/2".

Michael Simpson: OS2+lidt ro 2002. Fed skive.

/Nikolaj

Fra : Simon Hiort-Lorenzen

Dato : 02-05-03 18:07

"Kim Ludvigsen" <usenet@kimludvigsen.dk> wrote in message

> Han skal bare udvide udbuddet. Lad mig citere fra en kendt dansk Grand
> Prix-vinder: "og OS/2, hvad med OS/2".

Idlewild har lavet en hel cd om styresystemer: 100 Broken Windows.

Simon

Fra : Michael Schrøder

Dato : 02-05-03 22:23

Simon Hiort-Lorenzen <none@nowhere.invalid> skrev i en
nyhedsmeddelelse:b8u8in$2n29$1@news.cybercity.dk...

> Idlewild har lavet en hel cd om styresystemer: 100 Broken Windows.
>
> Simon

Og Tina Turner sang Steamy Windows....! Hmm.....mon det er når man (læs alle
de andre) sidder og kigger på frække damer...?

Michael