Technigas - next på Hot
Fra : Ukendt

Dato : 01-05-03 16:39

Hej
Jeg ville lige høre hvad folk har af erfaringer med at sætte en Technigas -
next udstødning på en næsten ikke tunet skuter... optræksforøgelse? topfart?

Scooteren det handeler om:
Hot 50
Skiver i vario fjernet
Polini vario.

Tak!

Fra : \(2791\) Peder

Dato : 01-05-03 17:50

Technigas Next sucks!
Jeg har haft en på min Neo´s 45 - jeg skiftede den ud med en Polini Star
Traffic - det gav ca 10km/t på toppen!
Og ja på min Technigas havde jeg fjernet BEGGE begrænsninger!
Hold dig fra Next!

Fra : Thomas Worm Madsen

Dato : 06-05-03 08:59

"(2791) Peder" <peder.hansen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Technigas Next sucks!
> Jeg har haft en på min Neo´s 45 - jeg skiftede den ud med en Polini Star
> Traffic - det gav ca 10km/t på toppen!
> Og ja på min Technigas havde jeg fjernet BEGGE begrænsninger!

Hejsa

Du skriver begge begrænsninger?? Jeg har lige fået en til min CPI Popcorn og
der var der kun en begrænsning i forrøret.. kender du til andre eller det
forskellige modeller? (Ved bare at min hedder Technigas)

/Thomas

Fra : \(2791\) Peder

Dato : 06-05-03 12:44

Der skulle også sidde en begrænsning i den bagerste potte der hvor du kan
skille den ad med de 3 skruer - den sidder i den ene eller anden(kan ikke
lige huske hvilken) men den er der!
Lige i åbningen.
Et godt råd - få fat på en Polini Star Traffic - den er kanon!
(fik fat på en brugt for 300kr!)

Fra : Thomas Worm Madsen

Dato : 06-05-03 13:01

> [...]
> lige huske hvilken) men den er der!
> Lige i åbningen.
> Et godt råd - få fat på en Polini Star Traffic - den er kanon!

Hejsa

Har fundet ud af at det er en Basic jeg har.. er det det samme med den så?

Ville meget gerne ha' fat i en Star Traffic.. =)

/Thomas

Fra : \(2791\) Peder

Dato : 06-05-03 18:39

> "(2791) Peder" <peder.hansen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
>

> Hejsa
>
> Har fundet ud af at det er en Basic jeg har.. er det det samme med den så?

Jeg vil mene den også er begrænset
skil den ad og check efter om der er noget der er svejset i i for-røret og
bagpotten om der også er sat et rør i!

> Ville meget gerne ha' fat i en Star Traffic.. =)
Jeg fik fat på min hos den lokale scootershop - gå ind på værkstedet og få
en snak med dem og hør om de ikke har een du kan købe brugt!

Fra : Thomas Worm Madsen

Dato : 07-05-03 07:24

> Jeg vil mene den også er begrænset
> skil den ad og check efter om der er noget der er svejset i i for-røret og
> bagpotten om der også er sat et rør i!

Der sad en begrænsning til 45 km/t i forrøret, som blev pillet ud af min
scooterpusher. Og han var sikker på at der ikke var noget bag i den som
skulle begrænse..

> Jeg fik fat på min hos den lokale scootershop - gå ind på værkstedet og få
> en snak med dem og hør om de ikke har een du kan købe brugt!

Min Technigas potte har jeg fået istedet for en original potte, da de
originale potter ikke er for go'e åbenbart. Jeg forklarede dem at jeg ikke
gad at skifte hele tiden, så derfor ville jeg ha' et andet fabrikat. Jeg
kunne selvfølgelig bare sige at jeg vil ha' en Polini istedet for en
Technigas. Prisen på en org. skulle være 2K så det skulle ikke være det
store tab for dem...

/Thomas