Rules i Outlook eller Exchange
Fra : Christian Christians~

Dato : 01-05-03 16:33

Vedr. Rules i Outlook eller Exchange 09-04-03

Hej

Jeg har et problem med indstillingerne af meddelelsesregelerne i Outlook -
jeg
vil gerne kunne sortere indgående mails til en normal-mappe og en
højprioritets-mappe - problemet er, at Outlook tilsyneladende kun vil
acceptere
en vis mængde kontakter (ca. 20) til hver rule - jeg har siden forsøgt at
dele min Outlook-kontaktliste op i grupper, men dette 'gennemskuer' outlook,
idet
den blot tager gruppen som en liste af kontakter, og følgelig fortsat nægter
at bruge reglen.

Jeg har på fornemmelsen, at man måske kan få exchange til at klare opgaven,
men jeg ved ikke hvordan, og i hvilken menu, jeg skal ind og 'pille'... -
eller sagt på en anden måde... - jeg aner ikke om disse problemer skal løses
i Outlook eller exchange, men jeg håber, der er nogen her, som har et bud...

med venlig hilsen

Christian Christiansen

Fra : Anders Lund

Dato : 01-05-03 16:48

"Christian Christiansen" <ChristianWCCC@hotmail.com> wrote in

> problemet er, at Outlook tilsyneladende kun vil
> acceptere
> en vis mængde kontakter (ca. 20) til hver rule

Kunne du så ikke lave flere regler, som sortere til samme mappe?

--
Anders Lund - spam2003@andersonline.dk
"The real question is this: If no human being can ever

Fra : Christian Christians~

Dato : 08-05-03 17:07

tjoh... det kunne man vel godt - jeg glemte måske at nævne, at der er ca
10.000 kontakter, hvilket vel så ville give mig ca. 500 rules. Derudover er
der også en del opdateringer, så det vil nok ikke lige være den mest
optimale løsning, men tak alligevel !

/Christian Christiansen