Kan vingerne bære ....?
Fra : Hekto

Dato : 01-05-03 15:30

.... nej de kunne ikke!!!!!

http://ballerup.bynet.dk/cgi-
bin/unigrab/unigrab.pl?action=show_nyhed&id=36707&sted=ballerup

--
Brian/Hekto

Suzuki LS650 + GS450 * Kawasaki KR-1 TIL SALG!
Drømmecykel: Ducati 500 SL Pantah
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto

.... What about www.mc-portalen.com ?

Fra : Morten Juel

Dato : 01-05-03 15:39

> ... nej de kunne ikke!!!!!

Øj hvem får fat i den video ?!?! ))

Morten --- http://StarChild.dk
Golf II GTI 1.8Ti 8v --- http://Golf2.dk
Jallagryde 320i
DR350SET --- http://DR350.dk
-= girls and sex can't beat binary and hex =-

Fra : Eddy Folder

Dato : 01-05-03 15:54

"Morten Juel" <MP@stofanet.invalid> wrote in message

> Øj hvem får fat i den video ?!?! ))

Klart.. Den må da være kandidat til en pris

-Eddy

Fra : Stig Christiansen

Dato : 01-05-03 16:24

"Eddy Folder" <chill@ofir.dk> wrote in message

> Klart.. Den må da være kandidat til en pris
>
> -Eddy

tjah måske kunne han blive kandidat til en Darwin Award :)
Kræver dog lige eet forsøg til :)

/Stig
SL1000

Fra : Hekto

Dato : 01-05-03 18:12

In article <b8rdqv$pdh$1@sunsite.dk>, Stig Christiansen says...
> tjah måske kunne han blive kandidat til en Darwin Award :)
> Kræver dog lige eet forsøg til :)

???? Evolutions-nivelering af under-intelligens, giver to forsøg???
--
/Hekto

Suzuki LS650 + GS450E
Drømmecykel: Ducati 500 SL Pantah - Yamaha SR/SRX/SZR
www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto
http://dfm.nathue.dk/Hekto

.... What about www.mc-portalen.com ?

Fra : Hekto

Dato : 01-05-03 18:17

In article <MPG.191b73c3dde026129896c2@news.tele.dk>, Hekto says...
> ???? Evolutions-nivelering af under-intelligens, giver to forsøg???

Oooohh - Yeeaaa! ... hvis man overlever det første!
*ROFL* ... den faldt i 10-ører!

Fra : -V-

Dato : 01-05-03 15:35

Hekto wrote:
> ... nej de kunne ikke!!!!!
>
> http://ballerup.bynet.dk/cgi-
> bin/unigrab/unigrab.pl?action=show_nyhed&id=36707&sted=ballerup

Jackass-wannabee.

Prøv en anden gang at sætte <> om linket, sådan her:
http://ballerup.bynet.dk/cgi-bin/unigrab/unigrab.pl?action=show_nyhed&id=36707&sted=ballerup

Det skulle hjælpe, så man ikke behøver at klippeklistre to gange.
Måske.

-V-

Fra : Brian W.

Dato : 01-05-03 16:46

Hekto wrote:
> ... nej de kunne ikke!!!!!
>
> http://ballerup.bynet.dk/cgi-
> bin/unigrab/unigrab.pl?action=show_nyhed&id=36707&sted=ballerup

Dammit et fjols.

--

Med Venlig Hilsen
Brian Laursen

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=155

http://home1.stofanet.dk/cashman

Fra : Oros

Dato : 01-05-03 17:28

Damn, jeg er ikke helt klar i pæren, det tog lidt tid for mig at indse at
der ikke blev kørt opad en jord/græs/kælkebakke et sted... det kunne
forklare at han mistede herredømmet og legede stuntmand a'la Jackass, men
ikke den modkørende bilist! :D

--
Rasmus Jensen, CBR600F2 ex kåbe
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=222

Fra : Rune \(Bandit600R\)

Dato : 01-05-03 18:19

Hekto wrote:
> ... nej de kunne ikke!!!!!
>
> http://ballerup.bynet.dk/cgi-
> bin/unigrab/unigrab.pl?action=show_nyhed&id=36707&sted=ballerup

Ja Ja

For det første mindstede han først herredømet over cyklen da han ramte bilen
som var ovre i han køre bane med venstre hjulsæt. For det andet er heller
ikke nogen film optaget og han er ikke fra Veksø og bilisten var en pige,
ydermere har politiet ikke engang snakket med ham endnu, og det har vedkomne
der har opdigtet historien heller ikke... og flyve tur bop bop man letter
kort varigt, der er garanteret et par stykker herinde der har været over den
bakketop et par gange før ( Nybølle) det har jeg i hvertfald også lige før
min kammerat og jeg gør det sgu nok aldrig mer igen!
Det var godt nok meningen det skulle filmes men kameraet blev aldrig startet
p.g.a. bilen, ærgeligt nok ellers kunne man måske bevise at bilen lå ovre i
min kammerats vejbane
--
Venlig hilsen Rune (stadig rystet)
http://bandit600.netfirms.com

---

Fra : Hekto

Dato : 01-05-03 18:26

In article <3eb156e5$0$52103$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, "Rune
\(Bandit600R\)" <REMOVETHISRune.Romdal@tdcadsl.dk> says...

> [...]
> p.g.a. bilen, ærgeligt nok ellers kunne man måske bevise at bilen lå ovre i

På en skala fra 1 til 2, over intelligente indfald, er jeg bange for at
din bekendtes stunt nok vil ligge i den dårlige halvdel!

Fra : Rune \(Bandit600R\)

Dato : 01-05-03 18:33

Hekto wrote:
> [...]
> at
> din bekendtes stunt nok vil ligge i den dårlige halvdel!

Det kan jeg godt give dig ret i, men stadig hvis bilisten havde holdt sig i
sin vejbane var der ikke sket noget uheld...
--
Venlig hilsen Rune

Fra : Jakob

Dato : 01-05-03 19:55

Rune (Bandit600R) wrote:

> Det kan jeg godt give dig ret i, men stadig hvis bilisten havde holdt sig i
> sin vejbane var der ikke sket noget uheld...

Hvis det er den bakketop jeg tror det er (der står en advarselstarvle
hvor der står "bakketop" eller noget i den dur - det eneste af slagsen
jeg har set i danmark) så kan man vel knap nok tale om 2 vejbaner.

Det er iævrigt et meget sjovt sted - man skal ikke meget over 20 km/t
før man letter...
--
Jakob

Fra : nd

Dato : 01-05-03 19:59

"Rune (Bandit600R)" <REMOVETHISRune.Romdal@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Det kan jeg godt give dig ret i, men stadig hvis bilisten havde holdt sig
> sin vejbane var der ikke sket noget uheld...
> --
Og bakken er sgu' sjov.

vh

nd