E-Mail
webnoob 5265
Signatur.
Fra : Mendoza

Dato : 01-05-03 15:15

Hvordan får man sin signatur til at stå under det indlæg i Usenet man svarer
på, i stedet for over?

--
Mendoza

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 01-05-03 15:16

Hej!

Mendoza wrote:

> Hvordan får man sin signatur til at stå under det indlæg i Usenet man svarer
> på, i stedet for over?

Ved at skrive den nedenunder?

--
Mvh, Kim Voss Schrader

"Suck, squeeze, bang, blow"

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 01-05-03 15:17

"Mendoza" <mendoza@nonexisting.dooooomain.com> writes:

> Hvordan får man sin signatur til at stå under det indlæg i Usenet man svarer
> på, i stedet for over?

Den står da altid under i den newsreader jeg bruger.

Den eneste newsreader jeg har hørt om der er defekt nok til at sætte
signaturen over er Outlook Express, og den er off-topic her i denne
gruppe, men debatteres i stedet i

--
Jacob - www.bunk.cc
No matter where I go, the place is always called "here".

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 01-05-03 15:19

Mendoza skrev:

> Hvordan får man sin signatur til at stå under det indlæg i
> Usenet man svarer på, i stedet for over?

Det afhænger af hvilket program man benytter. Med Outlook Express
(som du bruger) kan man bruge programmet OE-Quotefix
(<http://jump.to/oe-quotefix>) som også retter og forbedrer OE på
andre områder. I andre newsprogrammer placeres signaturen normalt
korrekt af sig selv.

NB: Outlook Express har sin egen gruppe:
<news:dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express> - her
hører alle spørgsmål om programmet hjemme.

Jeg krydsposter dette indlæg til OE-gruppen og sætter opfølgning
dertil.

XFUT: dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express (svar på
dette indlæg henvises til nævnte gruppe og kan ikke ses her)
--
Jens Gyldenkærne Clausen
MF (medlem af FIDUSO - www.fiduso.dk)