[snip]
>
> Jeg vil anbefale dig at overveje om det skal være en Morsø endnu en gang.
> Jeg har en Morsø 2140 brændeovn som er i en ekstrem ringe kvalitet.
Er det brændeovnen eller røgvendepladen der er ringe kvalitet
(underforstået - ovnen er der ikke noget i vejen med)?
> Røgvendepladen bøjer hurtige end jeg kan nå at sætte en ny i.
Hvad sker der ved det?
Og Morsø´s
> garantiregler er udformet sådan at alt hvad der kommer i kontakt med ilden
> ikke er dækket af garantien, og de er også helt umulige at snakke med oppe
> på fabrikken.
Ja der er jo nok en kende dialekt, men det er da stadig en form for Dansk de
taler
> Sidst jeg forsøgte at få dem til at levere en røgvendeplade ub, hvilket de
> selvfølgelig ikke ville, sagde jeg at jeg ville lave en hjemmeside som
> fortalte om hvor ringe deres produkter er. Dette resulterede straks i et
> brev fra direktøren himself hvor han truede mig med sagsanlæg og
> erstatningskrav hvis jeg lavede sådan en hjemmeside !.
Ja hvad havde du forventet - en undskyldning?
> Det er så her jeg synes man skal overveje om man vil købe noget fra et
firma
> som truer kunderne med advokater og sagsanlæg.
Øh, hvem er det nu der truer hvem??? Så vidt jeg kan se, så havde du da
allerede "lagt i ovnen", og må da forvente at få igen af samme
(aske)skuffe!!!
>
> Jeg finder Morsø´s servicepolitik dybt useriøst.
Det gør nogle mennesker, når de ikke får ret (jeg ved det af personlige
erfaringer).
Mvh
Michael (som ikke kunne drømme om at købe andet end Morsø)