sis 650 tv-out
Fra : simon

Dato : 01-05-03 12:44

Hej

jeg forsøger at få en amitech 2.0 ghz bærbar med et sis 650 on board
grafik kort til at smide et billede ud på et fjernsyn med scartstik.

Problemet er at billedet mangler farve.

jeg har checket at tv ud signalet kommer i PAL

Der er blevet købt et kabel magen til det her

http://www.av-supply.dk/index.php?index=17&show=11&partid=6&menuid=1&PHPSESSID=dda477514166eaaab80c5b26df88932d

Der var dog ikke noget "color fix" kabel med. Er der nogen som har
erfaring med dette "color fix" kabel de gerne vil dele - virker det
eller hva.

mvh.

Simon

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 01-05-03 13:18

simon wrote:

> [...]
>
> Der var dog ikke noget "color fix" kabel med. Er der
> nogen som har erfaring med dette "color fix" kabel de

Jeps, det virker.
Tjek evt. indlægget fra Bjarke Rasmussen 24/4.

--
Mvh.
Mikael Nørrelund Andersen

Fjern 'removespamfilter' ved svar til email.

Fra : Arni R Sig 9220

Dato : 01-05-03 14:04

>Der var dog ikke noget "color fix" kabel med

Det eneste som et color fix gør er at forbinde 2 ledniger rover at lave et
lille billede over de 2 som skal laves et forbidelse i mellem
xox
oooo for SVHS med 7 stik ud
==

x x
o o for SVHS med 4 stik ud
===

Hvis disse 2 tegnet med x kortsluttes ( en tynd lednig mellem 2 x) får vi
farve på vores fjernsyn :c)

\\ Mvh.
Arni R Sig
"I think that there is a world market for maybe five computers"
Thomas Watson Senior , Chairman of IBM in 1943.