TDC reklame??
Fra : [8000]Gul

Dato : 01-05-03 10:50

Er der nogen der kan fortælle mig hvad det nummer der er med i de nye TDC
reklamer hedder, og hvem det er med??

Fra : Martin San.

Dato : 01-05-03 11:17

[8000]Gul wrote:
> Er der nogen der kan fortælle mig hvad det nummer der er med i de nye
> TDC reklamer hedder, og hvem det er med??

Det stille nummer med kvindevokalen? Det er Air med All I need.
Tragisk at TDC bruger det pisse gode nummer til deres #!@* produkter! *g*

MVH Martin

Fra : [8000]Gul

Dato : 01-05-03 11:25

> Tragisk at TDC bruger det pisse gode nummer til deres #!@* produkter! *g*

Lige det nummer, og cirka præcis det jeg tænkte da jeg så den :o\
Tak for hjælpen.

Fra : Michael Jensen

Dato : 01-05-03 19:50

"Martin San." <feedback56@NOSPAMhotmail.com> skrev i en meddelelse

> Tragisk at TDC bruger det pisse gode nummer til deres #!@* produkter! *g*

Geniale sang, til geniale produkter :)

Fra : Lars Bernau

Dato : 01-05-03 11:18

[8000]Gul wrote:
> Er der nogen der kan fortælle mig hvad det nummer der er med i de nye TDC
> reklamer hedder, og hvem det er med??

Kig tilbage i gruppen, og du finder svaret.
--
Lars Bernau
"Diskussioner bliver tit ødelagt af folk,

Fra : Søren Gottlieb

Dato : 01-05-03 18:25

> Kig tilbage i gruppen, og du finder svaret.
> --
> Lars Bernau

Hvad med at lukke røven - og kikke fremad?

Hilsen søren.

Fra : David Rasmussen

Dato : 01-05-03 19:41

Søren Gottlieb wrote:

> Hvad med at lukke røven - og kikke fremad?

.... som der står i Bibelen. Somewhere in the back...

Fra : Lars Jensen

Dato : 01-05-03 19:58

"Søren Gottlieb" <ese-sg@mail.dk> wrote in message

> Hvad med at lukke røven - og kikke fremad?

Tag dig dog sammen.... der er efterhånden blevet spurgt om det samme hver
dag, siden reklamen gik i luften, så hvis folk selv gad og bruge hjernen, og
checke trådene for bare de sidste [skide] 3 dage, så havde de svaret...

Lars kom med et godt råd, som spørgeren kunne tage og bruge fremover... så
hvad med selv at lukke den bagerste del af kroppen, før der ryger mere *ort
ud?....

> Hilsen søren.

Lars B

Fra : [8000]Gul

Dato : 01-05-03 20:07

> [...]
> Lars kom med et godt råd, som spørgeren kunne tage og bruge fremover... så
> hvad med selv at lukke den bagerste del af kroppen, før der ryger mere

Ja undskyld, nu havde jeg godtnok søgt på TDC, teledanmark, tele danmark,
osv, i de meddelelser der er cachet i min klient, så i de sidste 300 indlæg
står der da så vidt jeg kan se ikke noget om det. Er da enig i at man ikke
skal svine folk til bare fordi de siger at spørgsmålet tidligere er
besvaret, prøver nok bare at retfærdiggøre mig selv lidt
Tak for svarene, og fortsat go torsdag.

Fra : Lars Jensen

Dato : 01-05-03 20:39

"[8000]Gul" <powerrangers_fjernmig@oncable.dk> wrote in message
> og

> *ort

> Ja undskyld

:) Det var nu ikke dig jeg angreb (selv om det var dig, der ikke lige selv
checkede gruppen først), men Søren, som overfalder Lars.....

> [...]
> skal svine folk til bare fordi de siger at spørgsmålet tidligere er
> besvaret, prøver nok bare at retfærdiggøre mig selv lidt

Jeg kan sgu heller aldrig få min skod Outlook Express til at søge ordentligt
i grupperne, men jeg er typen der støvsuger de grupper jeg læser helt, altså
læser stort set alle indlæg :)

Fortsat go' uge :)

Lars B

Fra : Lars Bernau

Dato : 02-05-03 16:17

Søren Gottlieb wrote:

> Hvad med at lukke røven - og kikke fremad?
>
> Hilsen søren.

Sure ribs!