St. bededag-tur i Aalborg, sidevognstur ef~
Fra : Soren Lindholt

Dato : 01-05-03 10:37

Ja, emnet siger egentlig alt. Er der nogen der har mulighed for at tage en
passager med på st. bededagsturen i Aalborg. Det er en tidl. mcist. der nu
sidder i kørestol, og som har et stort ønske om at få bare en enkelt tur
mere på MC..

Er der nogen der vil ha lidt point på venligheds-kontoen??

--
Søren
http://motortosse.dk

Fra : Esben Bøll

Dato : 01-05-03 13:17

Det var da en super ide!!
Jeg krydser fingre for at i finder en sidevogn.

MVH Esben Bøll
XJ900 "83
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=200

Fra : Jørn Lunø

Dato : 08-05-03 20:42

Vi stiller gerne sidevogn (incl. trailer til kørestol) og chauffør til
rådighed til turen hvis det kan klares med vores vintercykel. Sidevognen er
ikke så stor og den er åben, men da vores sommersidevognscykel ikke er klar
endnu, er ovenstående hvad vi kan byde på. Kontakt os evt. for nærmere
aftale.

Jørn og Anni Lunø