dobblet helligdage i outlook
Fra : tc

Dato : 01-05-03 08:21

En af vores brugere er ved en fejl kommet til at importerer helligdage 2
gange til hans outlookkalender. Er der nogen der ved hvordan man sletter den
ene.

Dorte

Fra : Anders Lund

Dato : 01-05-03 16:45

"tc" <tagechr@sol.dk> wrote in

> En af vores brugere er ved en fejl kommet til at importerer helligdage
> 2 gange til hans outlookkalender. Er der nogen der ved hvordan man
> sletter den ene.

Sidst jeg lavede det trick - kan ikke huske om det var mig eller en anden
som gjore det ;) - slettede jeg dem manuelt. Jeg åbnede helligdags filen op
i notepad for at se datoerne og gik derefter i gang. Det tog ikke så lang
tid.

--
Anders Lund - spam2003@andersonline.dk
"The real question is this: If no human being can ever