Sammenlægning af 2 CVR numre
Fra : Rasmus Haslund

Dato : 30-04-03 22:58

Hej!

Hvis man har 2 CVR numre hvor der står optegnet præcis de samme 3 ejere og
gerne vil have dem sammenlagt så der fremover kun er 1 CVR nummer... hvordan
gør man det?

-Rasmus

Fra : Christian

Dato : 30-04-03 23:01

"Rasmus Haslund" <spam@warchalking.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> gerne vil have dem sammenlagt så der fremover kun er 1 CVR nummer... hvordan

via Told og Skat (dem som har udstedt CVR-numrene)

Fra : Rasmus Haslund

Dato : 30-04-03 23:26

> via Told og Skat (dem som har udstedt CVR-numrene)

Ehem!
Så langt havde jeg så også selv tænkt, hehe!

Tænkte mere om der var nogle komplikationer i det?
Hvilke papirer der skal udfyldes?

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 01-05-03 10:27

Prøv www.eogs.dk

Fra : Kim

Dato : 01-05-03 00:01

Rasmus Haslund wrote:
> [...]
> gerne vil have dem sammenlagt så der fremover kun er 1 CVR nummer... hvordan

Fusionerer

Fra : Mari

Dato : 01-05-03 15:27

> [...]
>
> Hvis man har 2 CVR numre hvor der står optegnet præcis de samme 3 ejere og
> gerne vil have dem sammenlagt så der fremover kun er 1 CVR nummer...

Ved fusion - bed revisor om at hjælpe.

/Mari

Fra : Erik G. Christensen

Dato : 01-05-03 18:27

Rasmus Haslund wrote:

> Hvis man har 2 CVR numre hvor der står optegnet præcis de samme 3 ejere og
> gerne vil have dem sammenlagt så der fremover kun er 1 CVR nummer... hvordan
> gør man det?

I har *ikke* to CVR-nr til de samme aktiviteter og registret med
samme ejerfordeling ved Told*Skat, uden at I skal betale månedsmoms.

Så de må opfattes som adskilte ved T*S.

Men der må jo være noget der adskiller, og det skal samles, fx ved at
det ene køber / overtager aktiviteter, aktiver og passiver fra det andet.

Men det er mere skattemæssigt end momsmæssigt, så det bør I få proff.
hjælp til, resten er kun en blanket.

--
Med venlig hilsen Erik G. Christensen
Rådgiver for flere danske svinebønder.

Fra : Rasmus Haslund

Dato : 03-05-03 01:48

hvordan

> I har *ikke* to CVR-nr til de samme aktiviteter og registret med
> samme ejerfordeling ved Told*Skat, uden at I skal betale månedsmoms.

> Så de må opfattes som adskilte ved T*S.

Jamen vi afregner såmænd også pt. med månedsmoms