[OTD] Ny gruppe: dansktop
Fra : Kasper Jensen

Dato : 30-04-03 23:02

1. Emne:
Dansktop

2. Beskrivelse:
For dansktopinteresserede og emner indenfor dansktop

3. Fundats:

Snak om plader, pladeudgivelser, nyheder, koncerter og
stævner inden for dansktop samt den aktuelle interesse
for genren. Mao. alt af interesse for genren.

Udveksling af sangtekster, tabulaturer og becifringer
inden for de grænser, som ophavsretten sætter.

Kontaktformidling mellem dansktopudøvere. (Titlen
skal starte med et bynavn/Kbh).

Henvisninger til gode dansktop-netsteder.

Frabedes som altid:
Køb og salg (henvises til dk.marked*)
Vedhæftede filer. (Brug WWW/FTP eller dk.binaer* Husk
ophavsretten.)

4. Begrundelse:
Dansktoprelaterede indlæg er efterhånden en
omfattende faktor i dk.kultur.musik. Dette alene burde
være argument for en undergruppe i stil med
dk.kultur.musik.klassisk. Samtidigt vil en gennemlæsning
af indlæggene vise, at indlæggene om dansktop i gruppen
har en sådan karakter, at den irriterer den overvejende del
af brugerne af gruppen, som ikke interesserer sig herfor.

5. Eksisterende trafik:
dk.kultur.musik

6. Forslag til navn(e):
dk.kultur.musik.dansktop

7. Moderering:
Nej

8. Forslagsstiller:
Kasper Jensen [kasperjensen@post.tele.dk]

9. Debatperiode:
30-04-03 - 21-05-03

Fra : Don G.

Dato : 01-05-03 13:02

Hvad med:
dk.kultur.musik.dansktop+schlager+røvballerock+andetskidt

Nej - spøg til side - det er en god idé!

Mvh. Don G.

<signature>
nerdiac . ['ner:diak] . n . übernerd; extreme nerd; nerd of nerds.
http://www.nerdiac.com
</signature>

Fra : David Rasmussen

Dato : 01-05-03 13:42

Don G. wrote:

> <signature>
> nerdiac . ['ner:diak] . n . übernerd; extreme nerd; nerd of nerds.
> http://www.nerdiac.com
> </signature>

Det er vel begrænset hvor nørdet du er når du ikke anfører din signatur
på den af den relevante RFC anbefalede måde, nemlig med "-- " først, på
en linie for sig selv.

/David

Fra : Don G.

Dato : 01-05-03 23:48

"David Rasmussen" <david.rasmussen@gmx.net> skrev...

> Det er vel begrænset hvor nørdet du er når du ikke anfører din
> signatur på den af den relevante RFC anbefalede måde, nemlig
> med "-- " først, på en linie for sig selv.

Tja - så kan vi starte en laaang tråd om hvad definitionen på en nørd er.
Personligt mener jeg at man kan være nørd på mange måder, og måske er jeg
ikke lige NG-nørd

Fra : ChriZ

Dato : 01-05-03 18:54

Eller hvad med
dk.åge ??

--
Venlig hilsen
Christian

- Hvem er Åge...?
www.hvemeraage.tk

Fra : Lars Rindsig

Dato : 01-05-03 19:10

ChriZ wrote:

> Eller hvad med
> dk.åge ??

Mja, det er jo lidt problemet med dét forslag - det er stort set kun
Åge, der står for dansktop-trafikken her i gruppen (og så dem der
benytter lejligheden til at bashe ham). Ig derfor bliver gruppen ikke
oprettet - den bør i hvertfald ikke bilve det, hvis vi skal følge den
etablerede praksis for at lave nye grupper, men jeg gider ikke til at
abonnere på dk.admin, hvor den her tråd *burde* være, bare for at
fremføre det synspunkt, for dk.admin har det med at være en frygtelig
kedelig gruppe (selv om der i tidens løb ahr været enkelte undtagelser,
der faktisk var ret morsomme).

Anyway ..

Lars

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 02-05-03 05:22

Don G. <news@don-gSLETTES.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:b8r2bu$59o$1@sunsite.dk...
> Hvad med:
> dk.kultur.musik.dansktop+schlager+røvballerock+andetskidt
>
> Nej - spøg til side - det er en god idé!

> Mvh. Don G.
_____

Det er godt med dig, Don Juan. Din spøge-kalkun. Ikke komme her at være sjov
og tage jobbet fra mig.

Jeg foreslår at den skal hedde:

dk.kultur. rigtig-god-musik-husmoderpop/kolortemusik/og.sån.dk.

men vi skal sgu også have en

dk.anti-kultur.tæppebankkermusik.larm. vejarbejde. og.sån.dk.

Fondasken (eller hvad pokker i kaldet det) skal lyde:
1: Al larm som ligner lyden fra et arbejdende smedeværsted.
2: og anden lyd som kan karakteriseres som miljoskadeligt decideret
støjforurening.

Hilsen Åge