ALL-IN-WONDER INTET TV SIGNAL.
Fra : Arni R Sig 9220

Dato : 30-04-03 22:13

Hej
Jeg har et AIW kort fra ATI og er ud i lidt problemer.

Jeg kan ikke få kortet til at finde en eneste tv kanal. :c(
Har prøvet alle muglige og umugelige veje i tv setup, men uden held.

Måske at kortet er ikke en pal version men ntsc.
Er der en måde til at finde ud om det er Pal eller ej?

Med håb om lidt hjælp.

--
\\ Mvh.
_____________________

Fra : Lars Jensen

Dato : 30-04-03 22:31

"Arni R Sig 9220" <arnirs@NOTSOhotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Måske at kortet er ikke en pal version men ntsc.
> Er der en måde til at finde ud om det er Pal eller ej?

Selv om det skulle være et NTSC-kort burde du kunne få billeder ind - de
bliver bare s/h og noglegange i ringere kvalitet. Har di prøvet support på
ATI.com?

KS

Fra : Arni R Sig 9220

Dato : 30-04-03 23:03

--

Tak for hurtigt svar.

Ja jeg har været i gennem ATI´s side uden held.
Tv out på kortet virker 100% Super kvali billede det bedste som jeg har
set.
Det var ju det jeg købte kortet for (TV OUT).

Men ville lige prove at grabbe lidt tv og så startede problemerne :c(

--
\\ Mvh.
_____________________

Fra : KS

Dato : 01-05-03 00:03

> [...]

> set.
> Det var ju det jeg købte kortet for (TV OUT).

Hvilket kort er det?
Bruger du antennestik eller finder du kanaler via TV/video-forbindelse?

KS

Fra : Arni R Sig 9220

Dato : 01-05-03 09:21

> Hvilket kort er det?
Korter er Radeon ALL-IN-WONDWER. (7200).).

> Bruger du antennestik eller finder du kanaler via TV/video-forbindelse?

Jeg har brugt antennastik til at finde kanaler.

--
\\ Mvh.
"