EN sort dag. hulk stakkels mc
Fra : Brian W.

Dato : 30-04-03 21:20

i morges blev jeg ringet op af min mekker, som fortalte at min mc var færdig
med det vi havde snakket om han skulle lave... MEN sagde han. Den var
desværre væltet... UUUAAAARRRRRRGGHHJHHH Væltet??? ja støttebenet var
sunket igennem asfalten så den var væltet over i en anden mc. Sidespejl var
smadret, topkåbe ridset, koblingsgreb bøjet, og noget længere nede var oxo
kommet i klemme.. ( kan ikke huske hvad af bare chock) .. Mekkeren sagde
det var hans fejl og han skulle self nok dække det. Han havde allerede
bestilt nye dele til min cykel inden han ringede.. Og hvis jeg ikke skulle
bruge cyklen ville han gerne sende kåben til maler med det samme. Ja for
pokker bare afsted med det.

Jeg havde ellers lige glædet mig til at få kværnen igen og komme ud og køre
lidt i regnvejr, men det må så vente til efter weekenden. øv

Timerne forinden havde jeg skåret mig i fingeren mens jeg smurte madpakke,
slået hovedet 2 gange på bagsmækken på Hiacen da vi pakkede bilen, og så
mått vi oxo lige starte med at skifte det hjul på bilen der var punkteret i
løbet af natten...

Snak om at have sort dag.

--

Med Venlig Hilsen
Brian Laursen

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=155

http://home1.stofanet.dk/cashman

Fra : Kristoffer Lippert

Dato : 30-04-03 21:50

> [...]
> mått vi oxo lige starte med at skifte det hjul på bilen der var punkteret

Æv og fandens da osse...
Men hva' så kan det da næsten kun blive bedre!

/Kristoffer

Fra : Brian W.

Dato : 01-05-03 10:05

Kristoffer Lippert wrote:

> Æv og fandens da osse...
> Men hva' så kan det da næsten kun blive bedre!
>
> /Kristoffer

Ja det må man håbe... humøret var ihvertfald ikk i top efter sådan en dag.

Fra : Ninja Rider

Dato : 30-04-03 21:41

Hejsa

> Snak om at have sort dag.

Arrg..... Du må da hvist hellere grave dig godt ned under dynen, og
vente med at lave noget til i morgen!
Surt når man har sådan en dag!

God bedring, til dig og MC'en

Mvh Emil

--
Kawasaki ZX-6R 636 Ninja '03
http://Kawasaki.ZX-6R.636.Ninja.dk

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 30-04-03 21:49

Føer med dig

> Snak om at have sort dag.

Kender det kun alt for godt - nogengange burde man være blevet i sengen

I torsdags parkerede jeg på et grusunderlag i odense og tog med
kollegaerne til en lille sydfynsk ø. Dvs torsdag var heller ikke nogen
helt god
dag for jeg fik en fartbøde på 1000kr for at lade en lastbil presse mig
op i fart gennem en lille by på A13 Lidt surt at de ikke også gav
lastbilen en fartbøde og bøde for at køre med 1meters afstrand med
74km/t istedet for kun at vinke mig ind. Han troede også at det var en
knallert han havde målt indtil han fik set på nummerpladen....

Søndag tilbage til odense og der lå scooteren så i gruset En
kollegas kæreste sagde at den var væltet natten til søndag, og hun havde
søndag morgen forsøgt at rejse den op igen, men opgav da den var tung,
og alarmen gik igang da hun pillede ved den.... Da jeg parkerede i
torsdags var underlaget fast og jeg havde lagt en stor sten under
sidestøttefoden. Men så kom nogle dages regn og det fine grus blev et
mudderhul of det blæste op natten til søndag. Sten og sidestøttefod var
røget 20cm ned i pløret.... Nå men jeg fik den rejst op, men kunne ikke
starte den.. Der var ifølge måleren heller ingen benzin på, så jeg trak
om til nærmeste benzintank og fyldte op. Der kunne kun puttes 4 liter på
så der havde altså været et par liter i tanken...

Nå ud med tændrøret og det var vådt - tørre det
med en lighter , tjecke olie og vand og så prøve igen. Den druknede
stadig... Nå så gad jeg ikke mere og ringede til dansk autohjælp. Mit
abb var ikke blevet betalt rettidigt 28/3 så der var til 700kr/timen
hvis de skulle køre mig hjem Jeg fosøgte at argumentere med at det
måtte være en fejl, og at postvæsenet måtte have smidt girokortet
væk.... Men hun var ikke til at hugge eller stikke i. Jeg kunne rekvire
assistance 24 timer efter at jeg havde betalt girokortet og der skulle
være sendt en rykker ud (Der var der også - kommet 22 eller 23/4 men jeg
havde ikke været hjemme i Valby siden den 15/4 - Det oprindege girokort
har jeg ikke modtaget).... Så jeg lokkede min kone til at tage de 240 km
med trailer ned og hente mig og vi var først hjemme sendt søndag aften
(2x240km er laaangt med trailer med "omtrent" lovlig hastighed - skal
jeg nogensinde hente en mc i tyskland bliver det i assevogn) ...

Mandag kom jeg igang fejlfinding (udover det åbenlyse som en smadret
vindskærm og en del nye ridser)... Der var godt en liter benzin i
luffilteret og olien lugtede også af benzin. Så jeg har renset
lufftilterkassen og filteret og lufter motoren ud, og så lige ny olie på
igen og et frisk ngk tændrør (De kan jo ikke rigtigt lyde at blive
druknet i benzin)...

Og så dummede jeg mig igen. Hvad skal man køre med en rest beskidt
benzin. Det røg i "brandtønden" og så en en tændstik til. Det var også
nær gået galt. Jeg måtte ihverfald omkring en frisør for at se hvor
meget af håret der var tilbage.Så nu er jeg klippet lidt kortere end
sædvanligt og mit ene øjenbryn er også lidt kort... Men heldigt at det
ikke gav forbrændinger.

/A

Fra : wheeler

Dato : 30-04-03 22:07

jeg fik en fartbøde på 1000kr for at lade en lastbil presse mig op i fart
gennem en lille by på A13

[KLIP]
Hmm fartbøde og så på en scooter...er det alligevel ikke lidt af en
succeshistorie

Resten af historien var selvfølgelig trist

Wheeler

Pissevåd efter 30 km i silende regn på Lyngbyvejen (har seriøs aldrig kørt
så langt i så kraftig regn (ihvert fald ikke i DK).

Med til historien hører også det var klokken 21.30- og jeg ikke havde nået
at få skiftet fra tonet til klart visir...fordi jeg skulle mødes med Tony på
Lange Linie i eftermiddags - mine øjne græder stadig
--
www.dkfritidmotorcykel.dk/Bernhard_Wheeler

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 01-05-03 01:06

wheeler wrote:

> Pissevåd efter 30 km i silende regn på Lyngbyvejen (har seriøs aldrig
> kørt så langt i så kraftig regn (ihvert fald ikke i DK).

Damn du må ha været gennemvåd! Bare af den lille tur hjem til nørrebronx fra
LL gjorde mig temmeligt våd!

> Med til historien hører også det var klokken 21.30- og jeg ikke havde
> nået at få skiftet fra tonet til klart visir...fordi jeg skulle mødes
> med Tony på Lange Linie i eftermiddags - mine øjne græder stadig

Øøv... Du kørte vel ikke på motorvej uden visiret lukket?!

Jeg prøvede en gang at køre i stærk regn på motorvejen, hvor jeg til sidst
var nødt til at køre ind i nødsporet og pille min anti-dug fætter ud af
hjelmen fordi den var gået løs og jeg ingenting kunne se. Regnvejr er altså
_ikke_ fedt at køre i!

--
Tony
Stadig få T-Shirts tilbage:

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 01-05-03 08:13

> Hmm fartbøde og så på en scooter...er det alligevel ikke lidt af en
> succeshistorie

Bare jok i det ...

/A

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 01-05-03 18:06

Fooåååårrk. Det var da rigtig træls. Håber snart du får den igen.

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Brian W.

Dato : 01-05-03 22:14

Henrik Nielsen - RaptorMC.dk wrote:
> Fooåååårrk. Det var da rigtig træls. Håber snart du får den igen.

Nok ikke tids nok til Elgetræf... suuuuk.

Fra : Peter Jakobsen

Dato : 01-05-03 22:43

"Brian W." <Brian.wX@mail1.stofanet.dk> wrote in message

> Nok ikke tids nok til Elgetræf... suuuuk.

Du kan da komme bagpå, så kan du være min biker-bitch

--
M V H

Peter Jakobsen
YAMAHA YZF 1000 THUNDERACE