Diverse links m.v.
Fra : Jens Didriksen

Dato : 30-04-03 21:14

Hejsa og tak for sidst.

http://www.cruisercustomizing.com/Didrik kan I se et foto af dyret som
den kommer til at se ud når jeg er færdig med at mishandle den.

Har I selv lyst til at lege lidt med farver kan I få programmet gratis på
http://www.pollensoftware.com/shadow/custompainter.html

Det er også en sej website...

NG'en som jeg talte om med en grafisk opbygning og billeder af mc'er og
ejerer er bl.a. på http://forums.delphiforums.com/strictlyace750/start

Firmaet der laver beltdrives findes på http://www.scootworks.com/

Nummerpladeholder: http://www.meyn.dk/

Vi ses en anden gang

Didrik

Fra : Jens Didriksen

Dato : 30-04-03 21:33

Hmmmm...

Denne mail røg vist ud til alle, men pyt. Måske der er noget I kan bruge...

Didrik

Fra : Schlæger

Dato : 01-05-03 06:29

Jens Didriksen wrote:

> [...]

> den kommer til at se ud når jeg er færdig med at mishandle den.

> Har I selv lyst til at lege lidt med farver kan I få programmet gratis på

He-he - Det bliver altså spændende at se, når din Shadow er blevet malet
candy-orange med lilla flammer på..........og vi så har fundet den der
reservedel til dig fra en Messey-Ferguson årgang præ-60'erne.....

Mvh Schlæger