dele e-mail på samme konto tdc evt oprette~
Fra : Ole Hansen

Dato : 30-04-03 19:15

vi bor to familier i en husstand
og vi deler en adsl forbindelse med en router trendset tw100-s4w1ca.
meget nem at opsætte med begge comp. på xp pro.
men nu vil vi gerne have separate e-mails d.v.s at e-mails til den ene
familie havner i deres postkasse og at e-mails til den anden Familie havner
i deres postkasse.
Som det er nu henter den familie der henter post først posten til begge
familier.
måske kan det ikke skilles ad da vi jo har "fælles" konto
hos TDC.
er der evt andre steder man kan då en gratis pop3 konto
Håber på svar OBH.

Fra : Lars Klintholm

Dato : 30-04-03 20:27

Den 30 apr 2003 skrev Ole Hansen i dk.edb.internet.software.mail+news:

> måske kan det ikke skilles ad da vi jo har "fælles" konto
> hos TDC.

http://kundeservice.tdconline.dk/artikel.php?id=40901&dogtag=tdco-46234

LarsK

Fra : Ole Hansen

Dato : 30-04-03 20:51

"Lars Klintholm" <nospam2003@klintholm.com> skrev i en meddelelse

> http://kundeservice.tdconline.dk/artikel.php?id=40901&dogtag=tdco-46234
>
> --
> Mvh
> LarsK
Tak til LarsK er i gang.
OBH.

Fra : BJ.DK

Dato : 01-05-03 08:13

"Ole Hansen" <kirsten-olefjern@hansen.mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

Jeg ville dog nok selv vælge at sætte flueben i "Hvor linien Til ELLER C.C.
......."

Den kommer to punkter længere nede i forhold til figur 1. Hvis A er har fået
post c.c. til orientering, vil B stadig hente den, hvis A's adresse kun står
i c.c. feltet.

Ovenstående har dog een bivirkning, man skal være opmærksom på, nemlig at
post, der er sendt til begge adresser ikke vil blive hentet af nogle af de
to adresser. Derfor bør man en gang imellem gå ind via webmail
http://webmail.tdconline.dk og lige tjekke for en sikkerheds skyld.

Børgesen

O.T: Jeg forstår ikke helt teleselskabernes iver for "kun" at uddele aliaser
istedet for ægte e-mailadresser, for det giver - som det så tydeligt ses
her - en mængde bøvl. Tiscali kører (eller har i hvert fald kørt) med ægte
emailadresser i stedet for aliaser. Det har været væsentligt nemmere at
administrere for alle, tror jeg....

Fra : Mendoza

Dato : 01-05-03 15:11

"Lars Klintholm" <nospam2003@klintholm.com> skrev i en meddelelse

> [...]

Kan det også lade sig gøre i Outlook 2000?

Mendoza

Fra : BJ.DK

Dato : 01-05-03 16:18

"Mendoza" <mendoza@nonexisting.dooooomain.com> skrev i en meddelelse

> Kan det også lade sig gøre i Outlook 2000?

Lad mig sige det sådan, at jeg har ledt efter funktionen "efterlad på
server" i såvel O97 som O2K, uden at finde det. Jeg ved derfor ikke
positivt, om det _ikke_ kan lade sig gøre, men jeg har ikke fundet det.....