mens vi venter på Grewy´s (sø)forklaring
Fra : Morten dahl

Dato : 30-04-03 18:26

Ingen kommentar, men se binaer.motor

--
Morten Dahl
Gixxer XXX - The Funky Style
http://dfm.nathue.dk/MortenDahl

Fra : AW på TRX

Dato : 30-04-03 18:47

> Ingen kommentar, men se binaer.motor

Æhhhh, hvad skal vi se ???
Den med hesten ??

Allan

Fra : Morten dahl

Dato : 30-04-03 18:49

AW på TRX wrote:
>> Ingen kommentar, men se binaer.motor
>
> Æhhhh, hvad skal vi se ???
> Den med hesten ??

så så, binaer.motor er sgi iikke så hurtig til at fange det man sender den.

OG jeg skulle ihvertifals ikke have sendt det i modsatte rækkefølge

Doh..

Fra : Claus Rittig

Dato : 30-04-03 18:57

"Morten dahl" <morten@FJERNdahl.mail.dk> skrev i en meddelelse
> Ingen kommentar, men se binaer.motor

Ingen kommentarer, men nu har du igen glemt at vedhæfte billedet...

Rittig

Fra : Morten dahl

Dato : 30-04-03 19:03

Claus Rittig wrote:
> "Morten dahl" <morten@FJERNdahl.mail.dk> skrev i en meddelelse
>>

> Ingen kommentarer, men nu har du igen glemt at vedhæfte billedet...
>
> Rittig

så så, du ved jo god at man ikke må vedhæfte i ikke binære grupper!! FLAB

Nå men nu skulle de være der..

lidt om sagen, et (selvforskyldt) styrt med 130+ ind på en græsmark...
Gudskelov ingen skader på michael (ud over de blå mærker han tildrog sig da
jeg gav ham dummeslag) og når nu der ikke skete noget med 1 priotering,
kigger man jo på 2, og der var skaderne ufatteligt små.. lidt flækkede
kåbedele og en bøjet bremsepedal.. håber michael takker en eller anden i sin
aftenbøn..

Fra : Kristoffer Lippert

Dato : 30-04-03 19:29

> Nå men nu skulle de være der..

Det er den så...
Det ser jo ret uskyldigt ud... - kunne næsten have været sket fra
tående... - bortset lige fra græsset på potten..

> [...]
> kigger man jo på 2, og der var skaderne ufatteligt små.. lidt flækkede
> kåbedele og en bøjet bremsepedal.. håber michael takker en eller anden i

Nu siger du 130... - og så er det jeg synes at det er fantastisk. Hvordan
fa'en... jeg lavede et stunt sidste år med godt 140, og det kostede al min
kåbe + instrumenter og forlygte...
Det må have været en MEGET venlig græsmark...

Og godt at der så ikke skete noget med manden..

/Kristoffer

Fra : Morten dahl

Dato : 30-04-03 19:27

Kristoffer Lippert wrote:

> Det er den så...
> Det ser jo ret uskyldigt ud... - kunne næsten have været sket fra
> tående... - bortset lige fra græsset på potten..

Ja fandens heldigt.. småskader jeg kan fikse for under 3Kkr.. lidt kåbedele,
og en omlakering, så den fikset.

> [...]
> kostede al min kåbe + instrumenter og forlygte...
> Det må have været en MEGET venlig græsmark...

Nu var jeg selv igennem svinget 1 minut før Grewy, og kender hans tempo på
disse ture. Så 130 har han kørt.

Men ja en meget venlig mark, ikke så meget aht. materiellet, det sku
ligemeget, men også at Grewy selv kunne smile (da jeg kom tilbage til ham
var han på cyklen, og lavede wheelie?) og køre hjem, samt hente kvajebajere.

Fra : Claus Rittig

Dato : 30-04-03 19:35

"Kristoffer Lippert" <krl@imv.au.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> kåbe + instrumenter og forlygte...
> Det må have været en MEGET venlig græsmark...

Hæ! Ja, jeg er blevet slået til plukfisk på flere græsmarker med væsentligt
mindre end 130 - faktisk ofte under det halve. Det MÅ have været en
fredeligt stemt græsmark.

Rittig

Fra : Jes Vestervang

Dato : 01-05-03 20:38

Claus Rittig wrote:

> Hæ! Ja, jeg er blevet slået til plukfisk på flere græsmarker med
> væsentligt mindre end 130 - faktisk ofte under det halve. Det MÅ have
> været en fredeligt stemt græsmark.

Det hjælper jo også rigtigt meget at græsset er vådt. Det er faktisk
pisseglat
--
mvh Jes Vestervang
FZS600 og MTX125R

Fra : Pein

Dato : 30-04-03 22:03

"Morten dahl" skrev ...

> .. og når nu der ikke skete noget med 1 priotering,

Ok, så cyklen var uskadt.

> kigger man jo på 2, og der var skaderne ufatteligt små.. lidt
> flækkede kåbedele og en bøjet bremsepedal..

Nååh. Sårn en prioritering. Aha. Så er jeg med igen

/Pein

Fra : Morten dahl

Dato : 30-04-03 23:43

Pein wrote:
> "Morten dahl" skrev ...

> Ok, så cyklen var uskadt.

det sjovt du bringer det op, for diskussionen er jo ikke mere end 2 uger
gammel (da jeg selv måtte æde muld)

> Nååh. Sårn en prioritering. Aha. Så er jeg med igen

Nemmerlig, men går ud fra smiley´n betød mest

Kommer du også lørdag? (altså mc-chaufførerne)

Fra : Pein

Dato : 01-05-03 16:37

"Morten dahl" skrev ...

> Kommer du også lørdag? (altså mc-chaufførerne)

Nej, jeg skal noget andet. Som også forhindrer mig i at køre Scansign
Enduro samme dag.

--
Pein

Fra : Thomas Jensen

Dato : 30-04-03 19:15

> Ingen kommentar, men se binaer.motor

baghjul gone bad ?

Thomas Jensen
XJ600s div ´96
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=11

Fra : Morten dahl

Dato : 30-04-03 19:22

Thomas Jensen wrote:

> baghjul gone bad ?

nope det er Grewy rimeligt ferm til. vi var ude at hygge os en tur på de små
veje.

Ved ikke nøjagtigt hvad der skete da jeg var langt foran Grewy.

Men han er kommet3/4 gennem et blødt højresving (130+), og efter hvad jeg
kan se på sporene i venstre sides rabat, så har hans hjerne kortsluttet og
glemt at fuldføre svinget, for han er fortsat ud på marken og har lowsided,
hvorefter cyklen og hans veje deltes. og de er i hver sin retning fortsat
100 m ind/hen af marken..

Gudskelov ingen personskade.

Fra : Thomas Jensen

Dato : 30-04-03 19:28

> Gudskelov ingen personskade.

Nej det er godt,
men lidt skade er der vel på hans ego når folk driller )

Fra : Morten dahl

Dato : 30-04-03 19:29

Thomas Jensen wrote:

> Nej det er godt,
> men lidt skade er der vel på hans ego når folk driller )

næhh, det tager vi som en indkalkuleret risiko når vi leger på denne måde,
her er man da i det mindste selvforskyldt i sagen..

Fra : Armand

Dato : 30-04-03 20:32

> [...]
> kan se på sporene i venstre sides rabat, så har hans hjerne kortsluttet og
> glemt at fuldføre svinget, for han er fortsat ud på marken og har

Mon han så trolden? :-/

--
Armand.

Fra : Morten dahl

Dato : 30-04-03 23:41

Armand wrote:
> Morten dahl <morten@FJERNdahl.mail.dk> skrev i en

> Mon han så trolden? :-/

nej tror sku han kiggede på natur.. michael forklar lige selv.. (han har
fået dummeslag)

Fra : m.grewy

Dato : 30-04-03 21:03

Morten dahl wrote:
> Ingen kommentar, men se binaer.motor

Du ved godt sådan noget med sol,sne,regn,blæst og en masse andre
undskyldninger :)
Og morten man må squ sige at du er hurtig når det går ud over mig :)

Michael