Backup-program til Outlook driller
Fra : Claus Sørensen

Dato : 30-04-03 14:49

Jeg har tidligere med stor glæde gjort brug af programmet Microsoft Outlook
Personal Folders Backup Installation Wizard til backup af mine Outlook
pst-filer, så jeg med mellemrum blev mindet om backup og kunne foretage den
automatisk via programmet fra min ene pc til den anden (Forbundet i
netværk).

Jeg har Outlook 2002 (XP).

På et tidspunkt forsvandt backup-muligheden. Jeg afinstallerede
backup-programmet via Kontrolpanel og installerede igen. Alligevel kunne jeg
ikke finde programlinjerne i Filer som tidligere. Nu har jeg prøvet igen og
igen. Stadig med samme pauvre resultat: Programmet er installeret, men kan
ikke kaldes frem og dermed ikke bruges.

Hvad gør jeg forkert?

Med venlig hilsen
Claus Sørensen

Fra : pre

Dato : 30-04-03 19:00

Det kunne se ud som om rutinen er annulleret (Mærkeligt).
Men ved at søge på Slipsticks Outlook Site dukker der ikke rigtigt
noget specielt godt op. Prøv selv:

http://www.slipstick.com/_fdse/search.pl?match=1&Realm=All&Terms=backu

Du kan måske få mere glæde af at gå til OfficeUpdate hvor du kan hente
følgende:

1. Tilføjelsesprogram til Outlook 2002/2000: Sikkerhedskopiering af
private mapperKategori: Overførselscenter
Produkt: Outlook
Outlook 2002/2000 Personal Folders Backup creates backup copies of
your .PST files at regular intervals, making it easy to keep all of
your Outlook folders safely backed up.
2. Hvor bliver mine filer og elementer fra Outlook 2000
gemt?Kategori: Assistancecenter
Produkt: outlook
Denne artikel beskriver den .pst-fil, som Outlook 2000 gemmer
elementer og filer i.

pre

mailto:perian&#64postkasse.net

Fra : Claus Sørensen

Dato : 01-05-03 19:47

Tak for de gode råd, men rent faktisk HAR jeg programmet på min pc, har det
installeret (har som sagt prøvet flere gange), men kan ikke få den
nødvendige Backup-linje frem i Outlook, så funktionerne kan bruges.

Med venlig hilsen
Claus Sørensen

"pre" <Skriv@til.gruppen> skrev i en meddelelse
> [...]
| gemt?Kategori: Assistancecenter
| Produkt: outlook
| Denne artikel beskriver den .pst-fil, som Outlook 2000 gemmer

| |
| |
| kunne jeg
| igen og