NV4_Disp.dll Skyld i crash
Fra : Søren C

Dato : 30-04-03 14:18

Hej!

Mange gange når jeg spiller eller bare min Pc får lov at stå går mit system
kold med blå skærm og jeg bliver meddelt at følgende driver kan være skyld i
det: NV4_Disp.dll
Men det er faktisk uanset hvilken driver jeg benytter!! Hva kan jeg gøre og
hva kan være galt?

Venligst

Fra : Søren C

Dato : 30-04-03 14:24

"Søren C" <master.clio@12move.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> det: NV4_Disp.dll
> Men det er faktisk uanset hvilken driver jeg benytter!! Hva kan jeg gøre

Ups mit system:

WinXp pro
Amd Duron 750
512mb Pc133
GF4 MX420 64mb DDR
Følgende motherboard:
http://www.awaremag.com/hardware/DFI/ak74_1.html
Seagate 10gb Hd
Maxtor 740x 40gb Hd
Acer 12x8x32
Codegen 300W power supply

Venligst

Fra : Sander

Dato : 30-04-03 18:06

Du kan søge lidt på emnet på google, problemet er
driveren til grafikkortet, du kan prøve forskellige drivere,
du kan prøve at opdatere bios, osv.
Jeg havde et gf 3 ti200 der kom med samme fejl,
jeg kunne få den til at køre stabilt med driveren fra
Palit Daytonas hjemmeside, men den kunne så ikke
vise grafikken korrekt i Igi 2, når jeg kom ind i et hus
blev væggene gennemsigtige, og når jeg så installerede
nvidia's 43.45 driver var grafikken iorden, men maskinen
låste umotiveret, og skulle genstartes med reset knappen.

Det er et grafikdriverproblem, men tilsyneladende er der
ikke rigtig nogen der har en løsning på problemet.

Kører med et gf 4 ti 4800SE nu, har også givet lidt problemer
men kører nu (tilsyneladende stabilt) med nyeste driver fra nvidia,
dx9, og 1008 beta bios på mit Asus P4s333 mb.

Sander.