Medieforhold i England
Fra : Camilla Fjeldsted

Dato : 30-04-03 13:07

Hej. Er der nogen der kan give mig adresser på nyttige links om
medieforhold i England?

Med venlig hilsen Camilla
På forhånd tak

Fra : Lars Ladingkaer

Dato : 30-04-03 16:09

"Camilla Fjeldsted" skrev:
> Hej. Er der nogen der kan give mig adresser på
> nyttige links om medieforhold i England?

Medieforhold, hm, hvad er det præcist du søger ?

Men brug evt. Yahoos engelske søgemaskine. F.eks:

http://uk.search.yahoo.com/search/ukie?p=media+relations&y=uk
http://uk.search.yahoo.com/search/ukie?p=media+report&y=uk

http://uk.search.yahoo.com/search/ukie?p=media&y=uk
http://uk.search.yahoo.com/search/ukie?p=media+law&y=uk

Mvh, Lars

www.recorder.dk - Sammenligning af HD & DVD optagere

Fra : Lars Ladingkaer

Dato : 30-04-03 16:09

Fra : Camilla Fjeldsted

Dato : 01-05-03 07:29

"Lars Ladingkaer" <larl@et-soft.dkX> wrote in message news:<3eaff61b$0$83047$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>...

> Medieforhold, hm, hvad er det præcist du søger ?
>
> Men brug evt. Yahoos engelske søgemaskine. F.eks:

> [...]

Tak for hjælpen!
Det jeg præcist har brug for at vide noget om, er nogle facs om
hvordan de forskellige medieforhold er i England. Fx. hvor mange
forskeliige blade, tv-stationer, radioer mv. de har. Jeg skal bruge
det i en rapport hvor jeg skal finde ud af hvor det er lettest at
lave annoncer og reklamekampagner mv. henne.

Camilla