Mørtelmix fra fm mix.
Fra : Ole Hansen

Dato : 30-04-03 12:59

Jeg har tidligere brugt mørtelmix fra fm-mix til at reparere
fugerne på mit hus.
grunden til jeg har brugt netop det produkt er at det passer perfekt i
farven til det øvrige murværk.
Nu kan det ikke købes mere er der nogen der ved
hvem der har overtaget fm- mix.
cempexo er det ikke det har jeg prøvet det har en alt for mørk farve.
MVH Ole

Fra : Hotrod#01

Dato : 01-05-03 04:36

> farven til det øvrige murværk.
> Nu kan det ikke købes mere er der nogen der ved
Hey

Hvis du bruger alm. strandmørtel + cement (evt. baggemørtel (gule fuger)) og
der efter tilsætter noger mørtel farve for at lave fugen beskidt. Typisk
skal du bruge gul, brun og sort og det er ikke ret meget til en spand fuld.
Bland lidt farve i og "klask" en klat på et brædt eller ligende. Tør klatten
med en varmepistol og du har farven på din nye fuge, juster evt.
farvemængden.

Mvh

Morten