[Hamster] Fejl ca. hvert 2 sekund !
Fra : Jan Jeppesen

Dato : 30-04-03 08:09

Hejsa

Jeg har lige prøvet at installere hamster, for ligesom at have sin egen
news-server, ganske underholdende.

Jeg har dog et par problemer, blandt andet skriver den :
-
cArtFile.WriteRec: Win32 Error. Code87.|Forkert parameter
cArtFile.WriteRec: Seek Exception
-
ca. hvert andet sekund og det giver jo mange tusinde fejl om dagen, jeg tror
ikke det er meningen at den skal
lave alle disse fejl.

Og en anden ting, jeg godt kunne tænke mig at vide, er det muligt, hvis jeg
gerne vil have at den f.eks skulle hente en binaer gruppe med hjem, at
fortælle den at denne gruppe ikke må fylde mere end 5gb på harddisken, i
stedet for, som jeg ser det nu at det er bestemt på antal dage.

Til info så kører maskinen win98 2nd, og hamsteren er V2.0.2.1 med en dansk
sprogfil og en script som var postet lidt tidligere her i gruppen for at den
henter hverdag med 15 min. interval !

Med weblig hilsen

Jan Jeppesen

---
Denne E-mail er scannet og fundet virusfri !

Fra : Dino

Dato : 30-04-03 10:05

Den 30-4 2003 skrev Jan Jeppesen i dk.edb.internet.software.mail+news:

> [...]
> -
> cArtFile.WriteRec: Win32 Error. Code87.|Forkert parameter

Når du henter news? Er nogen/nogle af \Groups\gruppenavn\data.dat filer
større end 2GB?

> [...]
> med hjem, at fortælle den at denne gruppe ikke må fylde mere end 5gb
> på harddisken, i stedet for, som jeg ser det nu at det er bestemt på

Nej, det er ikke muligt.
Og på grund af en begrænsning i Delphi, så kan *.dat-filerne højest være
2GB!

--
Dino

Verdens største samling af danske
script og moduler til Hamsteren
<http://starcruiser.dk/hamstersiden/>

Fra : Jan Jeppesen

Dato : 30-04-03 13:42

"Dino" <dino@despammed.com> skrev i en meddelelse
> Når du henter news? Er nogen/nogle af \Groups\gruppenavn\data.dat filer
> større end 2GB?

Hejsa Igen

Jeps, efter en lille kigger i hvad jeg har bedt den om at hente, kan jeg se
at jeg faktisk har sat den til at hente stort set alt der hedder dk.*
og der er faktisk binaer grupperne i mellem som ganske rigtigt er omkring
2GB

Så ved jeg jo det, jeg fjerner bare binaer grupperne så skulle den være der
!

Tak for hjælpen

Hilsen

Jan Jeppesen

---
Denne E-mail er scannet og fundet virusfri !