Hvilken musik er dette?
Fra : Michael Jensen

Dato : 29-04-03 22:25

Hejsa

Jeg kunne godt tænke mig at vide, hvis nogen kendte det musikstykke som jeg
har liggende på http://www.ogj.dk/michael/musikstykke.html (207 KB)

Hvis nogen kunne oplyse kunstner eller titel, vil jeg blive meget glad.

Michael Jensen

Fra : Jan Ohlsson

Dato : 29-04-03 22:43

Jeg mener det er et mummer af Roling stones fra omkring midt 60's
der er det bara uden børn og lege plads i baggrunde
jeg tror også at danmarks radio brugte det i en ungdoms serie i start 70's
(Superkarle eller ?)
riv ikke hovet af mig hvis det er forkert
det er ihvertfald spillet til hudløshed i min ungdom
men de grå hår trykker lige

hilse Jan O

Fra : Lars Haugaard

Dato : 29-04-03 22:45

> [...]
> har liggende på http://www.ogj.dk/michael/musikstykke.html (207 KB)
>
> Hvis nogen kunne oplyse kunstner eller titel, vil jeg blive meget glad.

Er det optaget i tivoli?

Fra : Michael Jensen

Dato : 29-04-03 22:52

"Lars Haugaard" <larshaugaard@thelounge.dk> skrev i en meddelelse

> "Michael Jensen" <michael@REMOVEogj.dk> skrev

> jeg

> Er det optaget i tivoli?

Nej det er fra et gymnastikstævne, så der er tilskuere i baggrunden. Nogen
der kan bekræfte Jan's ide om at det er et Rolling Stones nummer?

Michael Jensen

Fra : Jan Ohlsson

Dato : 30-04-03 00:07

der er kommet lidt mere gang i de små celler
det er ikke Roling stones, det nummer jeg tænkte på er She's a Rainbow, der
minder meget om det

men jeg har hørt numret med jørgen ingeman som triks inspilning omkring
70's ca
denne gang er jeg helt sikker
Men det er et Lo--- spørgsmål at sende ud lige før sengetid HE HE
men det kan være der dukker mere op mens jeg sover

Hilsen Jan O

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 30-04-03 04:45

Jan Ohlsson wrote:

> men jeg har hørt numret med jørgen ingeman som triks inspilning omkring
> 70's ca

Det tror jeg du har ret i, men er det ikke en gammel spilledåse-melodi?

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Benny Mortensen

Dato : 30-04-03 10:01

> [...]
> har liggende på http://www.ogj.dk/michael/musikstykke.html (207 KB)
>
> Hvis nogen kunne oplyse kunstner eller titel, vil jeg blive meget glad.

Hej Michael

Nummeret er umiddelbart genkendeligt som Music box dancer, og det findes
blandt andet med Jørgen ingmann.

Jeg kunne umiddelbart finde det på denne LP

Årets Hitparade / Jørgen Ingmann
Starbox LX 96 011
Den er udgivet i 1980

Der kører for øjeblikket en serie CD'er som hedder
" Det bedste af det bedste " og jeg er helt sikker på, der også er en med
Jørgen Ingmann, og de er billige, Kr 40,- pr stk, eller 3 for Kr 100,- Men
der er den selvfølgelig spillet på guitar og helt i Jørgen Ingmann stil.

M.V.H.....Benny

Fra : Leif Bonde

Dato : 30-04-03 10:22

Jeg kender det som Frank Mills med Musik box dancer gl hit fra 70erne

mvh

Fra : Jan Ohlsson

Dato : 30-04-03 10:45

det er Musikbox dancer
godt det er opklaret så kan jeg godt gå i seng og sove

hilsen Jan o