Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Råd mht. at tage billeder i mørke....
Fra : TexasFlood

Dato : 29-04-03 21:49

Hej NG.

Jeg har netop erhvervet mig et Canon Ixus 400.
Manualen er OK og forklarer de fleste ting over en bred kam, men jeg kunne
nu godt tænke mig
lidt råd mht. at tage billeder i mørke med netop et Ixus kamera.
Jeg ved godt at der er mange andre kameraer som sikkert er bedre til at tage
billeder i mørke,
men nu er det vedr. Canon Ixus 400 det drejer sig om.

Den type billeder jeg gerne vil prøve at nå hen til er billeder optaget i
mørke hvor der ikke bruges
blitz og hvor der mørkere konturer kommer med på billedet.

Nogen der kender steder på nettet hvor fotometoder med digitale kameraer
gennemgås eller har råd ang. Ixus kameraer.

MVH

TF