Lyserød skærm, hvorfor?
Fra : P.Christensen

Dato : 29-04-03 19:16

Hej NG
Jeg har lige skiftet bundkort på min pc'er, jeg ved ikke om det er her
fejlen er men jeg får pludselig total lyserød skærkbillede.
Hvis jeg så lukker maskinen og genstarter er der intet i vejen.

Er det en dårlig forbindelse i soklen eller er der nogen der har en anden
forklaring?

Hilsen Palle

Fra : Madsen

Dato : 30-04-03 00:31

P.Christensen skrev:

> Er det en dårlig forbindelse i soklen eller er der nogen der har
> en anden forklaring?

Jeg tror nu nærmere at det er stikket til din skærm. Har du prøvet
at vrikke lidt i det når den er lyserød? Mange af den type skærme
hvor signalkablet går ind bagi skærmen har en tendens til at knække
på det sted. Jeg ved så ikke om din skærm er af den type. Det kan
også være et skævt ben i det stik som du kobler til grafikkortet.

Madsen.