alt.binaries
Fra : Martin Ammentorp

Dato : 29-04-03 18:32

Hej

Jeg har før haft glæde af alt.binaries.mac.applications

Brugte YA-Newswatcher til at hente de vedhæftede filer.

I laaang tid har jeg ikke kunnet gøre dette: Ikke alle delene er
ankommet får jeg at vide (både i Thoth under Jaguar samt ved en enkelt
prøve i sys 9 m Newswatcher)

Er det min server (Tele2) der er problemet?

Eller?

Kan nogen hjælpe....

venlig hilsen

Martin

--and don't forget to boogie

Fra : Thomas Boelskifte

Dato : 29-04-03 19:56

Martin Ammentorp <martin@xyzammentorp.org> wrote:

> [...]
> prøve i sys 9 m Newswatcher)
>
> Er det min server (Tele2) der er problemet?

Ja, du er nødt til at betale dig fra en længere retention tid. Jeg kan
varmt anbefale <http://www.giganews.com/> f.eks. $11.99/måned for 6GB
downloads. Med Stofanet får jeg over 100 KB/sek fre deres news-east
server på USA's østkyst.

Mojn, Thomas

--
I thought "Loading The Dishwasher" meant getting your wife drunk?

-Jeff Foxworthy

Fra : Martin Edlich

Dato : 29-04-03 21:07

On Tue, 29 Apr 2003 19:31:39 +0200, Martin Ammentorp wrote:

> I laaang tid har jeg ikke kunnet gøre dette: Ikke alle delene er
> ankommet får jeg at vide (både i Thoth under Jaguar samt ved en enkelt
> prøve i sys 9 m Newswatcher)
>
> Er det min server (Tele2) der er problemet?

Eller en af upstream-serverne. Det kan også være at de postede artikler er
større end newsserveren tillader.

> Eller?
>
> Kan nogen hjælpe....

Der er ikke par-filer til piratkopierne?
--
MVH
Martin Edlich

Far til fem.

Fra : Martin Ammentorp

Dato : 30-04-03 07:19

> Der er ikke par-filer til piratkopierne?

???? Så teknisk er jeg sørme ikke - men jeg elsker at lære, så hvis du
kan forklare mig det...

venlig hilsen

Martin

--and don't forget to boogie

Fra : Martin Edlich

Dato : 30-04-03 09:20

On Wed, 30 Apr 2003 08:18:39 +0200, martin@xyzammentorp.org (Martin
Ammentorp) wrote:

>???? Så teknisk er jeg sørme ikke - men jeg elsker at lære, så hvis du
>kan forklare mig det...

Piratkopier er kopier af programmer man ikke rigtigt har lov til at
bruge.

Par-filer er paritetsfiler. De kan bruges til at genskabe manglende
dele at en multiparts-post. Du kan genkende dem på at de hedder .par
til efternavn.

Fra : Martin Ammentorp

Dato : 30-04-03 15:58

Martin Edlich <Newsspam4@mail.edlich.dk> wrote:

> Piratkopier er kopier af programmer man ikke rigtigt har lov til at
> bruge.

andre kalder det "try-before-you-buy" kopier

> Par-filer er paritetsfiler. De kan bruges til at genskabe manglende
> dele at en multiparts-post. Du kan genkende dem på at de hedder .par
> til efternavn

-- kan stuffit selv finde ud af det - eller skal jeg bruge andet?

ellers tak for svar (selvom jeg selvflg. kendte svaret på det første)

venlig hilsen

Martin

--and don't forget to boogie

Fra : Thomas Boelskifte

Dato : 30-04-03 16:26

Martin Ammentorp <martin@xyzammentorp.org> wrote:

> -- kan stuffit selv finde ud af det - eller skal jeg bruge andet?

MacPAR Deluxe:

<http://www.xs4all.nl/~gp/MacPAR_deLuxe/>

se også link til Split & Concat samme sted.

Mere om PAR filer:

http://www.slyck.com/ng.php?page=6

Mojn, Thomas

--
Considering how bad you get fucked every time you go into a
record store, I can only assume Richard Branson was trying

Fra : Martin Ammentorp

Dato : 01-05-03 14:46

Tusind tak for udredning. Nårj hvor jeg lærer.

venlig hilsen

Martin

--and don't forget to boogie

Fra : Martin Edlich

Dato : 30-04-03 19:05

On Wed, 30 Apr 2003 16:57:41 +0200, Martin Ammentorp wrote:

> andre kalder det "try-before-you-buy" kopier

Nåeh, borrow-ware...

> -- kan stuffit selv finde ud af det - eller skal jeg bruge andet?

Det ser jeg Hr. Boelskifte har svaret på.

> ellers tak for svar (selvom jeg selvflg. kendte svaret på det første)

Jeg var ikke helt sikker på hvilket svar du ville have uddybet
--
MVH
Martin Edlich

Far til fem.

Fra : Bitbucket

Dato : 30-04-03 17:44

> [...]

> prøve i sys 9 m Newswatcher)
>
> Er det min server (Tele2) der er problemet?

I YA Newswatcher markerer du de mails med filer du vil downloade og den
protestere hvis der mangler segmenter.

Generelt er det ikke anbefalelsesværdigt at hente store filer over mange
segmenter i news, hent dem via Hotline, Carracho eller KDX i stedet!
global village idiots. - Paul Ginsparg.

Fra : Martin Ammentorp

Dato : 01-05-03 14:46

-- og hvor finder jeg en liste over carracho-servere. Kender kun
elektrogorsk

venlig hilsen

Martin

Fra : Bitbucket

Dato : 01-05-03 15:08

Martin Ammentorp <martin@xyzammentorp.org> wrote:

> -- og hvor finder jeg en liste over carracho-servere. Kender kun
> [...]

http://search.tracker-tracker.com/carracho/crserversearch.php
global village idiots. - Paul Ginsparg.

Fra : Bitbucket

Dato : 01-05-03 15:10

Martin Ammentorp <martin@xyzammentorp.org> wrote:

> -- og hvor finder jeg en liste over carracho-servere. Kender kun
> [...]

http://tracker-tracker.com
global village idiots. - Paul Ginsparg.

Fra : Sebastian Adorján Dy~

Dato : 01-05-03 20:18

Hejsa
Bitbucket <bitbucket@devnull.invalid> wrote:

> eller KDX i stedet!

Hvad er det for et prog? Findes det til < X?

/Seb
DK-8220 Brabrand - +45 86 25 10 50

Fra : Bitbucket

Dato : 01-05-03 20:35

Sebastian Adorján Dyhr <sadyhr@mail.tele.dk> wrote:

> Hejsa

> Hvad er det for et prog? Findes det til < X?
>
> /Seb

http://www.haxialsoftware.com/
global village idiots. - Paul Ginsparg.