Problemer Gforce4 ti 4200
Fra : Kim Hansen

Dato : 29-04-03 18:13

Jeg får blå skærmbilleder og computeren "fryser" når jeg spiller. Det kommer
en gang imellem.
Er næsten sikker på det er grafikkortet da det er det sidste jeg har sat i.
I system log viser den ingen fejl.
Det sidste jeg så i fejlskærmen da den frøs var et eller andet med
Not_less_or_equal...???

Hvor finder jeg den sidste opdatering til kortet...?? Vil det hjælpe.??
Jeg har VIA 4 in 1 installeret.

Pft
KH

Fra : Kim Nielsen

Dato : 30-04-03 09:21

Hej

Uha Det skærmbillede tyder på en hardwarefejl :(
eller som du skriver nye dirvere. VIA 4 in 1 drv erne findes i mange udg.
den sidst nye kan du
sikkert hente på din Mobofab. homepage.
Windows stopper for ikke at brænde noget af -- hvis du har mulighed for det,
lån et andet grafikkort og prøv med og se
om det duer.

Mvh Kim

Fra : Kim Hansen

Dato : 30-04-03 09:43

Jamen det er et helt nyt kort jeg har købt.....
Nu har jeg prøvet med en nyere driver til kortet, og prøver så at se om den
gør det samme stadigvæk.

mvh.KH

Fra : Christian Lyng

Dato : 30-04-03 16:02

"Kim Hansen" <K@H.mail.dk> wrote in message
> [...]
> Not_less_or_equal...???
>
> Hvor finder jeg den sidste opdatering til kortet...?? Vil det hjælpe.??

Hejsa

jeg havde lidt at det samme problem...et via bundkort (ECS p4vxasd2+), hvor
jeg smed et nyt Gf4Ti4200 i den...når jeg belastede hårdt,-ja så fik jeg et
par gange en blå skærm!!!! (og kun når jeg brugte kortet i spil!!)..

det viste sig det var varme!!!, en ekstra blæser der hiver luft UD af
kabinettet har gjort at det endnu (14 dage) ikke er gået ned!!.

Chr.