Varemærkeregistrering?
Fra : Hans

Dato : 29-04-03 17:23

Hej

Nu gik jeg og troede at jeg var den heldige ejer af domænet jobzone.dk og da
Jeg har ikke lavet nogen side endnu er der kun dns service på domænet. Ved
en fejlindtastning var jeg så kommet til at sende besøgende på jobzone.dk
videre til en jobside (ikke en alvorlig fejl for mig "Troede jeg")

Kl. 6 i morges fik jeg så et anbefalet brev hvor jeg med kraftige trusler om
retsforfølgelse og økonomiske erstatningskrav blev opfordret til inden 8
dage at skulle returnere en skriftlig tilkendegivelse om at jeg vil overgive
domænet til virksomheden Jobzonen A/S da de tilsyneladende er i besiddelse
af en varemærkeregistrering (nr. VR 1999 00288 JOBZONEN (figur) )
Jeg havde også registreret job-zone.dk et stykke tid inden jeg fik
jobzone.dk Men det har de så ikke valgt at forlange at jeg skal forære dem.

Jeg havde slet ikke forestillet mig at jeg skulle komme i konflikt med nogen
da jeg valgte at registrere en sammensætning af 2 meget almindelige ord og
valgte den sammensætning også på baggrund af at navnet skulle være
internationalt. (hvilket jobzonen jo forresten ikke er).

Er der nogen som ved om det virkelig er så træls (for mig) at jeg bliver
nødt til at give dem det ene af mine domæner?

/hans