Artikel om nøgne damer på
Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 29-04-03 17:02

Jeg ville gerne skrive en artikel om hvordan man kan hente nøgen
billeder i fx. dk.binaer.erotik, men af gode grunde duer MacSOUP jo
desværre ikke til billedfiler.

Diiva er jo totalt for cool, men prisen er latterlig, så jeg tog Outlook
i brug, men de fleste af billlederne er blot lange tekst filer.

Hvad går der galt ? Ud for filerne står der at der er .jpg og de fylder
fx. også 115 k, men består blot af tekst.

Er der et alternativ til Diiva og Outlook ?

Der er af ren og skær faglig interesse, jeg vil skrive artiklen !! 8-D

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Thomas Alexander Fre~

Dato : 29-04-03 17:19

[2900] Jesper Haaber Gylling wrote:

<snip>
> Diiva er jo totalt for cool, men prisen er latterlig, så jeg
> tog Outlook i brug, men de fleste af billlederne er blot lange
> tekst filer.

De er encoded med Ynk[1], så dem kan du ikke se uden et eller
andet der kan decode igen.

> Er der et alternativ til Diiva og Outlook ?
<snip>

Til OS X byder unixverdenen på flere forskellige, hvad med f.eks.
Pan[2] ?

Jeg har ganske vist ikke prøvet, da min G3 er i coma for tiden,
men hvis det virker lige så godt som under Linux og *BSD tror
jeg det er det rette valg til Ynk-encodede[1] binaries.

[1] Egl. YEnc, men jeg er ikke overvældende begejstret...
[2] Se f.eks. http://fink.sourceforge.net/pdb/package.php/pan
--
MVH/Thomas A. Frederiksen
LinuxForum 2003, http://linuxforum.dk - did I see you there?

Fra : Martin Edlich

Dato : 29-04-03 21:00

On Tue, 29 Apr 2003 18:19:23 +0200, Thomas Alexander Frederiksen wrote:

> De er encoded med Ynk[1]

Hæ, et udtryk "opfundet" mig

> [1] Egl. YEnc, men jeg er ikke overvældende begejstret...

Det var jeg heller ikke, og på det tidspunkt Ynk blev gennemynket i
tele.internet.news (eller hvad det nu er TDCs gruppe om usenet hedder),
fandtes der slet ikke en Ynk-dekoder til Mac, så jeg blev temmelig træt af
Winblows-brugernes ynkeri om at tillade artikler kodet med Ynk.
--
MVH
Martin Edlich

Far til fem.

Fra : Thomas Alexander Fre~

Dato : 29-04-03 21:33

Martin Edlich wrote:

> Hæ, et udtryk "opfundet" mig

Bedre udtryk for den implementering af ideen findes vist heller
ikke

> Det var jeg heller ikke
<snip & snap>

Var?

Fra : Martin Edlich

Dato : 29-04-03 21:56

On Tue, 29 Apr 2003 22:33:28 +0200, Thomas Alexander Frederiksen wrote:

> <snip & snap>
>
> Var?

Der er ikke binaries på min newsserver, så Ynk bekymrer mig ikke mere.
--
MVH
Martin Edlich

Far til fem.

Fra : David Blangstrup

Dato : 29-04-03 17:24

In <1fu6v82.1aglr6g2ifnt0N%jesper@gylling.net> [2900] Jesper Haaber
Gylling wrote:
> [...]
>
> Er der et alternativ til Diiva og Outlook ?
>
> Der er af ren og skær faglig interesse, jeg vil skrive artiklen !! 8-D

Halime
--
David Blangstrup
http://david.blangstrup.dk

Fra : Martin Edlich

Dato : 29-04-03 21:02

On Tue, 29 Apr 2003 16:24:28 +0000, David Blangstrup wrote:

> Halime

Ahem, er det kun mig der har oplevet at den er gennemustabil og tæske
langsom?
MT-Newswatcher kan SVJH husker også håndtere Ynk via en 3dje-parts
plug-in.

--
MVH
Martin Edlich

Far til fem.

Fra : Martin Ammentorp

Dato : 29-04-03 18:33

> Er der et alternativ til Diiva og Outlook ?

Prøv evt. Thoth -seneste version vist 1.6 (Til X)

venlig hilsen

Martin

--and don't forget to boogie

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 29-04-03 18:40

Martin Ammentorp <martin@xyzammentorp.org> wrote:

> Prøv evt. Thoth -seneste version vist 1.6 (Til X)

Kan den vise de filer, som Outlook ikke kan ?

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Thomas Boelskifte

Dato : 29-04-03 19:38

> Kan den vise de filer, som Outlook ikke kan ?

Ja, Thoth viser alt ... har jeg hørt hehe :)

Den ER god, jeg har endda betalt for den <klapsalver.mp3>

Mojn, Thomas

--
I thought "Loading The Dishwasher" meant getting your wife drunk?

-Jeff Foxworthy

Fra : Martin Ammentorp

Dato : 29-04-03 20:18

> Kan den vise de filer, som Outlook ikke kan ?

Om den kan vise billeder af nøgne herrer og damer i leg ved jeg ikke -
men den kan da vise billeder af så meget andet

venlig hilsen

Martin

--and don't forget to boogie

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 29-04-03 21:13

jesper@gylling.net ([2900] Jesper Haaber Gylling) writes:

> Er der et alternativ til Diiva og Outlook ?

Har indtryk af at Pan er fin:

http://pan.rebelbase.com/

Kan hentes via Fink.

-j

--
http://janus.dk
jabber-id: janus@jabber.org

Fra : Martin Edlich

Dato : 29-04-03 21:14

On Tue, 29 Apr 2003 22:12:37 +0200, Janus Sandsgaard wrote:

> Har indtryk af at Pan er fin:

Det er den skam også, har dog ikke prøvet den til binaries.
--
MVH
Martin Edlich

Far til fem.

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 29-04-03 22:17

"Martin Edlich" <newsspam4@mail.edlich.dk> writes:

> Det er den skam også, har dog ikke prøvet den til binaries.

Det mener jeg den er fin til (har ikke selv prøvet):

http://pan.rebelbase.com/screenshots/screenshot.png

Og til OSX:

http://pan.rebelbase.com/screenshots/osx.png

-j

--
http://janus.dk
jabber-id: janus@jabber.org

Fra : David Blangstrup

Dato : 30-04-03 06:58

In <pan.2003.04.29.20.01.47.722541@mail.edlich.dk> Martin Edlich wrote:

> Ahem, er det kun mig der har oplevet at den er gennemustabil og tæske
> langsom?

Den bliver jo stadig bedre, ik'? Jeg fandt ud af, at markerede jeg 'slow
server' i preferences, loadede mine artikler i stedet for tit at få en
'body not loaded because of weird error' Og så er den GRATIS, og
downloader billeder og ting og sager som en fryd. Der er ikke noget
langsomt over den. Og den er lækker, ren Cocoa. Absolut et forsøg værd.
F.eks. bruger jeg den fast nu. Jeg vil ha' Cocoa når jeg kan få det.

--
David Blangstrup
http://david.blangstrup.dk

Fra : Henrik Münster

Dato : 02-05-03 12:57

> [...]
> desværre ikke til billedfiler.
> Der er af ren og skær faglig interesse, jeg vil skrive artiklen !! 8-D

LOL! Jeg plejer at sige, at det er professionel interesse for den
menneskelige anatomi.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Ulrich Oswald

Dato : 03-05-03 11:50

Jesper Haaber Gylling wrote:

> Er der et alternativ til Diiva og Outlook ?

Jeg bruger Hogwasher (www.asar.com). Den KAN vise binaries - den kunne det i
hvert fald. - Min ISP har opgivet binaries. - Den har dog ikke Diivas
funktionalitet, men Diiva er mest for dem som SAMLER komplette billedarkiver
via csv-filer.

/Ulrich