Hvem kender bandet Sticky Fingers ??
Fra : Lars Bernau

Dato : 29-04-03 15:52

Jeg er blevet inviteret til en fest, hvor bandet Sticky Fingers spiller.

Er der nogen her, der kender det band, og ved hvad slags musik de spiller
??

--
Lars Bernau
"Diskussioner bliver tit ødelagt af folk,

Fra : Ole Damgaard

Dato : 29-04-03 15:59

"> Er der nogen her, der kender det band, og ved hvad slags musik de spiller

se deres repertoire her:
http://www.dammar.dk/Ole)/frame.html

Fra : Lars Bernau

Dato : 29-04-03 16:04

Ole Damgaard wrote:
> http://www.dammar.dk/Ole)/frame.html

Lidt svært... linket funker ikke.

Det gør http://www.dammar.dk/Ole/frame.html heller ikke.

Eller http://www.dammar.dk/Ole/

Prøv igen

Fra : Martin Petersen

Dato : 29-04-03 16:36

"Lars Bernau" <bernau@mail.invalid> skrev i en meddelelse

> Lidt svært... linket funker ikke.

Det virker fint her.... IE6

- Martin

Fra : Lars Bernau

Dato : 29-04-03 17:26

Martin Petersen wrote:
> http://www.dammar.dk/Ole)/frame.html

Hmmm... sjovt.. det gør det også her nu!

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 30-04-03 05:16

Lars Bernau <bernau@mail.invalid> skrev i en
nyhedsmeddelelse:MPG.1918aff98b90322998971b@news.sunsite.dk...
> Jeg er blevet inviteret til en fest, hvor bandet Sticky Fingers spiller.
>
> Er der nogen her, der kender det band, og ved hvad slags musik de spiller
> ??
____

Næh, overhovedet ikke, men jeg kan forestille mig at det er noget lyd som er
udviklet på et ekstremt støjende smedeværksted.

Hilsen Åge