Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Vil Zalman ZM80 passivkøler virke på Radeo~
Fra : Dr.Ralph

Dato : 29-04-03 14:51

Vil den mon det - ser ud som om der er monteret 2 blæsere på det nye radeon
9800 pro kort..............?

--
Kind regards/Venlig Hilsen
Dr. Ralph

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 29-04-03 19:07

Dr.Ralph wrote:
> Vil den mon det - ser ud som om der er monteret 2 blæsere på det nye radeon
> 9800 pro kort..............?

Gå til kilden - kig på zalman's hjemmeside.

Mvh

Bruno

Fra : Dr.Ralph

Dato : 29-04-03 22:45

> Gå til kilden - kig på zalman's hjemmeside.
>
> Mvh
>
> Bruno

Har siddet og kigget på kilden, men måske jeg har stirret mig blind - for
kan intet sted se, hvor Zalman skulle angive om dette kort understøttes
konkret ?

--
Kind regards/Venlig Hilsen
Dr. Ralph

Fra : M.Kay

Dato : 30-04-03 12:11

I know it's awful, but Dr.Ralph wrote to everybody in
dk.edb.hardware.grafikkort saying:

> Har siddet og kigget på kilden, men måske jeg har stirret mig blind - for
> kan intet sted se, hvor Zalman skulle angive om dette kort understøttes
> konkret ?

Prøv deres web board, der kan man få svar direkte fra Zalman eller søge på
andres svar.

--
So - just read teh obituaries as the first thing in teh morning and if
you're not in them, make breakfast...

MEow - MegaFroupie