Billigste ansvars-forsikring?
Fra : Peter M

Dato : 29-04-03 14:05

Hvor kan man få den billigste ansvars-forsikring, (hvis man er 18år og
lige har fået kortet) til en XT350, XL350 eller DT125R?

Det billigste jeg har fundet er GF-forsikring, der koster 1100kr
årligt for en MC under 175ccm, og 2200kr årligt for en MC over
175ccm.
Gælder priserne også hvis man er 18år, og har et nyt kort?

Fra : Jakob

Dato : 29-04-03 14:16

For at blive forsikret i GF mener jeg at du skal være over 30 år

Mvh
Jakob

Fra : Benz...

Dato : 29-04-03 14:28

"Jakob" <jk@JEGVILIKKESPAMMESkelmek.dk> wrote in message
> For at blive forsikret i GF mener jeg at du skal være over 30 år

Det er kun hvis det er kasko!!

Benzon R6.

Fra : Søren Nistrup

Dato : 02-05-03 12:20

Hej
Jeg mener man skal være 25 år for at komme i Gf forsikring... de tager
maskiner op til 999 ccm og det koster ca 1376 kr for et helt år(efter man
har kørt i 2 år) ! du får ingen af dem tilbage igen... Min zzr1100 ville de
ikke tage ;( så det billigste tilbud på ansvar jeg har fået er 2600 kr ved
tryg, nogen der kender et bedre sted til ren ansvar?? er 26 år og har kørt i
5-6 år...
M.v.h
Søren N

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 02-05-03 12:32

"Søren Nistrup" <2503480m001nospam@mail1.stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:3eb25446$0$29542$ba624c82@nntp04.dk.telia.net...
> [...]
kr ved
> tryg, nogen der kender et bedre sted til ren ansvar?? er 26 år og

Hej.

Det kommer jo an på mange ting, din alder ( har du skrevet ),
ancinitet ( har du næsten skrevet ), er det 5 eller 6 år ?, det kan
faktisk godt betyde noget,
cyklens alder, og dit post nr .

Kender en hos Top Dk, så hvis du udfylder de manglende ting, kan vi da
godt give dig et tilbud

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Benz...

Dato : 02-05-03 13:15

"Søren Nistrup" <2503480m001nospam@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> [...]
ved
> tryg, nogen der kender et bedre sted til ren ansvar?? er 26 år og har kørt

Jeg er hverken over eller 25 og har forsikring hos GF!
Så jeg mener ikke jeg ved! :)

mvh jess

Fra : Benz...

Dato : 29-04-03 14:27

"Peter M" <a0aberg@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> 175ccm.
> Gælder priserne også hvis man er 18år, og har et nyt kort?

Ring og spørg!
Men ja det kan jeg kun forestille mig.
Husk at gf er ikke som de andre! overskudet bliver reguleret når året er
omme. dvs du kan resikere at skulle betale flere penge, eller få penge, alt
efter hvor mange skader den afdeling har.

Jess R6.

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 29-04-03 15:25

> Husk at gf er ikke som de andre! overskudet bliver reguleret når året
> er omme. dvs du kan resikere at skulle betale flere penge, eller få
> penge, alt efter hvor mange skader den afdeling har.

Var ikke ... Det er kun på bilforsikringen at man tidligere risikerede
en efteropkrævning i dårlige år. Det er væk nu (ihvertfald for afdeling
storkøbenhavn - ved ikke om det er generelt)

Og ja man skal være 30 for kasko - der er ingen aldersgræne på ansvar

/A

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 29-04-03 14:31

Prisen hos GF er steget til 2400kr for en cykel over 175cc.
Udover det er der selvrisiko på 500kr.

Vil man have kasko hos dem, skal man så vidt jeg kan gennemskue, være 30 år.

Mvh Thomas

Fra : Benz...

Dato : 30-04-03 08:54

> [...]
> Udover det er der selvrisiko på 500kr.
>
> Vil man have kasko hos dem, skal man så vidt jeg kan gennemskue, være 30

Jeg betaler 2200kr. Sidste år var prisen 1900kr.
Men det er også i vordingborg afdelingen. Der er vel forskel!!?
Eller?

Jess