Undervandsjagt
Fra : kaoz

Dato : 29-04-03 10:50

Er der nogle der kender nogle gode steder på sjælland hvor der er godt at dyrke uv-jagt?

Fra : sliversen

Dato : 12-06-03 12:10

Ja der er masser...

Generelt kan det anbefales at man køber et søkort. De fine steder er de
steder hvor der hurtigt bliver dybt. steder med sten og eller bevoksede
belter.

Jeg kan varmt anbefale det meste af nordkysten. ellers har jeg fundet ud
af at der er nogle gode steder i lystfisker snorene her på kandu...

har tidligere udbredt mig om emnet og spurgt til det samme men
undervandsjærgerene er nok lidt mere "nærrige" med deres fiskesteder...
Jeg syntes det ville være fint hvis vi kunne dele erfaringer. her tænker
jeg ikke på eksagte stéder men på område angivelser.

vil selv anbefale..

kronborg og ålskov

Søren Iversen
23839329