CD brænding på 700MB skiver
Fra : Jens Rasmussen

Dato : 29-04-03 10:26

Fra : Tom Dissing

Dato : 29-04-03 11:06

Tror at du skal firmware upgradere dit CD drev..
Det er ind imellem der problemet ligger.. ( prøv evt med en trailversion af
møgprogrammet NERO..)
Det kan tit noget ex. Toast ikke kan
Tom

On 29/04/03 11:26, in article
Pine.LNX.4.53mb.0304291123580.7082@ask.diku.dk, "Jens Rasmussen"

Fra : Jens Rasmussen

Dato : 29-04-03 12:24

"Tom Dissing" <tom@mir.dk> skrev i en meddelelse
> Tror at du skal firmware upgradere dit CD drev..
> Det er ind imellem der problemet ligger.. ( prøv evt med en trailversion
> [...]

Nero paa mac? (det er nu dejligt paa windows)

Det er en 12" Powerbook med DVD/CD-RW drev.

Den kan fint laese 700MB skiver.

- Jens