Uvhus til canon a40
Fra : Michal T. Larsen

Dato : 29-04-03 09:16

Er der nogen der har erfaring med sub?, jeg tænker på at indkøbe et
hus til mit digicam, er dette hus brugbart og er der noget at
tagehensyn til ?

Michael

Fra : K.L.Rasmussen

Dato : 29-04-03 09:46

Hej Michael

Jeg har et PowerShot A40 med et WP-DC 200s uv-hus til og jeg det er godt
tilfreds
med, jeg gav vist ca 1800kr for det her på nettet.
Nu er jeg ikke helt med på hvad du mener med "sub" er det de poser men kan
putte sit 3000kr dyre digicam ! ? ? for hvis det er det, så lad for guds
skyld være med det !
Jeg har høre nogen triste historie om de poser, så det var ikke noget jeg
ville forsøge mig med :)

Mvh

K.L.Rasmussen

Fra : Nubi

Dato : 29-04-03 10:50

Jeg har lige været i Tyrkiet med et PowerShot A40 / WP-DC 200s uv-hus det
virker bare.

Mvh.
Karsten Hansen

Fra : Michal T. Larsen

Dato : 30-04-03 12:30

"K.L.Rasmussen" <Kristian@Rasmussen.tdcadsl.dk> wrote in message news:<3eae3bfc$0$42584$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> Hej Michael

> putte sit 3000kr dyre digicam ! ? ? for hvis det er det, så lad for guds
> skyld være med det !
> Jeg har høre nogen triste historie om de poser, så det var ikke noget jeg
> ville forsøge mig med :)
>
> Mvh
>
> K.L.Rasmussen
>

> Hej og tak for dit indlæg, nej jeg mener ikke poser sub skulle have været subj(ect), jeg kan se at det laver udemærket fotos så det kan da godt være at man skulle sende en investreings ansøgning til økonomiafd. (konen)

Kan i have en god sommer og en masse fede dyk

Michael T. Larsen

Fra : Michael

Dato : 29-04-03 16:38

Hejsa !!

Jeg har også gode erfaringer med et sådan digicam + hus.

Tjek evt. www.DiversNet.dk der ligger masser af billeder og film. Alt er
taget med mit Canon A40.

Mvh
Michael