Deling af musik i iTunes 4
Fra : Magnus Marius Rohde

Dato : 29-04-03 09:21

Er der nogen der kan få det til at fungere?

Her giver den bare op på halvvejen. Man kan godt se den computer der har
noget delt i iTunes.

Begge kører 10.2.5 og iTunes 4

Magnus

--
If it isn't broken, fix it till it is

Fra : Karl Antz

Dato : 29-04-03 12:18

Magnus Marius Rohde <magnus-marius@mail.tele.dk> wrote:

> Er der nogen der kan få det til at fungere?
>
> Her giver den bare op på halvvejen. Man kan godt se den computer der har
> [...]

fungerer perfekt hos mig.

ka'l

--
Karl Antz
Albaniensgade 4,1th

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 29-04-03 13:50

> [...]

> Er der nogen der kan få det til at fungere?
>
> Her giver den bare op på halvvejen. Man kan godt se den computer der har

Det er nok fordi du har Firewall sat til på den Mac der share musikken.
Problemet er at der ikke umiddelbart er nogen let måde at sætte flueben
så Rendezvous slipper igennem. Jeg har simpelthen lagt firewall'en ned,
og så virkede det, men det er jo ikke en særlig sikker løsning.

Jeg kan dog huske, at jeg har læst et eller andet sted hos Apple hvilken
port det var der skulle åbnes, men jeg har mistet linket.

--
Mvh Martin
| OpenOffice på MacOS X: www.talentmedia.dk/openoffice/ |

Fra : Karl Antz

Dato : 29-04-03 14:24

Martin Bredthauer <spam_spam_spam@talent.dk> wrote:

> [...]
>
> Jeg kan dog huske, at jeg har læst et eller andet sted hos Apple hvilken
> port det var der skulle åbnes, men jeg har mistet linket.

Jeg har indstillet min Firewall i Sharing sådan at Personal File Sharing
samt Printer Sharing er tilladt og alt andet forbudt - no problems med
iTunes-sharing.

ka'l
--
Karl Antz
Albaniensgade 4,1th

Fra : Magnus Marius Rohde

Dato : 29-04-03 14:24

> [...]

> Jeg kan dog huske, at jeg har læst et eller andet sted hos Apple hvilken
> port det var der skulle åbnes, men jeg har mistet linket.

Det var på Apple Discussions.

En hurtig port scan på 127.0.0.1 uden firewall løste problemet.

Magnus
--
If it isn't broken, fix it till it is

Fra : Magnus Marius Rohde

Dato : 29-04-03 14:18

> [...]

> Er der nogen der kan få det til at fungere?
>
> Her giver den bare op på halvvejen. Man kan godt se den computer der har

Problmet er nu løst. Det viste sig at det var den indbyggede firewall
der spærrede for trafikken.
Løsningen er at åbne for port 3689.

Magnus
--
If it isn't broken, fix it till it is

Fra : Ben Knudsen

Dato : 29-04-03 15:53

Og det virker sørme også over inder'en.
Jeg er svært begejstret!

Ben

- pt. underholdt af Depeche Mode hjemme fra kælderserveren.